Lördag 19:e Mars
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon, god morgon.
Hoppas ni har sovit bra.
Jag sitter vid datorn en liten stund. Ska plocka ihop mina fiskegrejer, slå kaffe i en termos och bre några mackor. Vi är några som ska åka och pimpla. Kanske det blir röding till middag!
Ha en riktigt bra Lördag!
Halloj alla Flingor, idag blir det strålande solsken så jag hoppas att den vita snön på taken kommer att smälta bort under dagen.
Jag är lite kass i magen idag vaknade inatt av illamående så jag hoppas att det inte är magsjuka på gång.
Gunilla, så härlig bild :) och vilken underbar dag ni kommer få, just den här årstiden önskar jag faktiskt att jag bodde norröver.
Ha en härlig lördag!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

God morgon… eller förmiddag får man väl säga nu
.
Underbar sol ute, fåglarna kvittrar och det är takdropp, hoppas det töar bort snön som lade sig igår!!!
Ska bara njuta av lördagen och ikväll blir det månceremoni!
Må så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Neeej guud så härligt att pimpla Gunilla! Åh snälla du, säg hej till naturen från mig! Jag längtar ut som aldrig förr. Andra hälften är i skogen och roar sig men jag är hemma med sjukt djur tyvärr. F*n vad det är tråkigt, på ren svenska! Hoppas ni får ett underbart väder. Jag fördriver tiden med att växla mellan dator (går igenom alla hemsidorna i mina favoriter), tar upp en bok, ser TV, djuret, äta, datorn (går igenom alla hemsidor igen), läser en bok osv.
Ha det bra alla!
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu
Ååh, Röding! Det vattnas i munnen. Skitfiske på dig, Gunilla! Man säger ju så för att lyckönska, har jag lärt mig.
Här skiner solen och det är varmt. Jag har precis kommit hem från en långpromenad och jag fick plocka av mig både vantar och halsduk innan jag var hemma. Man blir glad av vackert väder.
Ha en jättefin lördag, alla goa vänner!
Härligt pimpla eller nej, jo ute på isen härligt men stackars fisken :-(
Hr kurs här så inte inne ofta! Lunch nu
Ha en härlig dag
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"