Tidigare liv
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har skrivit några inlägg förut,handlat om min förmåga att se guider,vägledare,kan se kön,ålder,namn,och vad deras syfte är med personen dom guidar.
I helgen fick jag information av min egen guide,som tala om att jag föddes 1944,dog 1962-18 år bara. Jag dog i leukemi,född långt ner i Sverige,Blekinge. Jag va kvinna,och upplevde starkt att det va för tidigt för mej att gå bort. Jag dog hemma i min säng.
Jag-i detta livet,32 år,har alltid känt mej som en annan årgång,aldrig haft samma musiksmak som mina vänner,älskar soul,gospel,blues. Mina favoritböcker är allt från 1900-talets början,till 1950-60.
Jag samlar på tidningar från 40-50 talet,samt övriga saker från denna perioden.
Min personlighet är lugn,djup,men kan även va mycket sprallig. Jag har sedan barnsben känt att jag har ett uppdrag,vilket har jag inte riktigt förstått än. Jag har alltid haft förmågan att läsa in människor,även dom jag inte känner. Och de senaste 5 åren har min förmåga blomstrat snabbt.
Min fråga är,kan detta va möjligt att jag så detaljrikt kan förklara mitt tidigare liv?
Hej !
Svarade i en tidiagre tråd du haft och du sitter på en guldgruva med en förmåga som vi alla har lätt att vifta bort och säga, kan det verkligen vara så.Visst kan det vara så har själv två liv bakom mig och gör mitt sista nu.I ett av dom har jag kunnat spåra information som bekräftar vad min tvillingflamma visat mig.Fick namn årtal födelsedag och plats till mig från honom och mycket riktigt där fanns en kvinna som levde presis som jag och allt stämmde så väl in.Det där med att känna in att man är en annan årgång är jag väl bekant med,passar inte alls in i detta moderna sämhälle utan är 1800-tal uti fingertopparna och den plats jag på jorden känner mig hemma på är Navajo.Känner mig helt malplacerad i nutid och det är minnen från en annan tid vi bär med oss.Idag är mitt hem inrett i enbart 1800-tals stil och då känner jag mig mer hemma än om den moderna bite flyttar in.
En kul grej vore för dig om du fick reda på namn du hade och på så vis kan få det verifierat.Tycker det är riktigt härligt när jag läser om andra som upplever det lika djpt och starkt som en själv och jag tvivlar inte en sekund på att du skulle ha rätt utan tror absolut du har helt rätt spår och har du turen kanske du kan spåra ditt liv lättare än jag då du befann dig i Sverige.
Kanske tom hitta gammla foton på eventuellt familj och den du själv var under denna tiden.Tänk så här du har fått massor med information som redan stämt in och blivit bekräftad av din omgivning så varför skulle ditt tidigare liv inte stämma
det är jag övertygad om att det gör ch kunde du för din egen skull ta reda på lite mer så skulle övertygelsen snart infinna sig.Intressant till tusen Mina-Ia känner så väl med dig och hoppas du kan komm långt med din gåva.
Tack enormt för ditt vackra svar
.
Jag släktforskar också. Jag va tillsammans med en man 2006-2007,som ärvt ett hus av en kvinna som inte hade egna barn,och som tyckte om han som liten. Mitt ex brydde sej inte alls om släkthistorien,huset va byggt 1850,och kvinnans far va född i huset brevid,och blev förälskad i kvinnans mor som bodde intill. av deras kärlek föddes denna kvinnan.
Jag kände direkt en stor gemenskap med dessa 2 släkten,börja släktforska i dom,fann släktingar till dom i amerika,som jag nu har kontakt med. Även fast jag inte längre bor där,har jag fortsatt forskningen,och sköter nu om 4 gravar till dom. Kvinnan hette Elsa,och va en underbar kvinna,jag träffa henne aldrig i livet,men jag känner att jag ändå träffat henne då hennes närvaro är så stark. Antagligen är Elsa nära mej. Jag är länken mellan minne och glömska,för slutar jag bry mej om dessa släkten,försvinner dom i glömska,och gravstenarna kommer tas bort.
Jag har Elsas fars,mors,fasters porträtt på min vägg i vardagsrummet över sängen,känns inte ett dugg konstigt för mej,utan en ära.
Släkten i amerika har denna månaden fått många kort från sin gamla släkt av mej,vissa kort va 100 år gamla,och dom blev VÄLDIGT GLADA av min omtanke.
I och med min forskning,har jag Sveriges dödsbok i datan,där knappa jag in infon om mitt förra jag,hitta en kvinna från Blekinge,och jag är övertygad om att det är jag,men vet inte riktigt hur jag ska komma vidare för att få veta om hon dog i leukemi.
Hon hette Gunnel Margit Yvonne Örsnäs
Så intressant och speciellt att släktforska och vara så mottaglig för alla andliga vänner och bekanta.Har aldrig forskat själv och får nöja mig med andlig närvaro så länge men kanske en dag blir det av.
Förstår dig väl i att du känner en ära i att ha porträttet uppsatt,vet inte hur många jag lyckats förstora upp på min tvillingflamma hittils men känner mig stolt över att få ta del av hans bild och vill han ska pryda mitt hem.Fick nyligen en bild på honom som grabb i 10-12 års ålder från en släkting till honom i Navajo,barn barns barn till The Wolfs bror, man kan bara känna värme och glädje när man får ta del av dom från andra sidan som står oss nära.Underbart.
Ljus och kärlekt till dig och en stor kram !
Va härligt att höra att du funnit dej/honom
.
Hur hitta du honom,fick du en sån detaljrik information att du fann honom?
KRAM
Jag såg nu att du hade en länk om din tvilling,han är vacker. Blev varmi hjärtat att läsa om er resa tillsammans.
Det är bara ren värme varje dag och jag är ödmjukt tacksam för den värmen och kärleken 
Lite konstigt fortfarande med inläggen som ibland försvinner och sen dyker upp,nåja det reder sig iFokus har just kommit igång igen.
Hoppas du satsar på din gåva och att man får se dig som medium en dag därute,tror du skulle bli kanonduktig efter det du skrivit och delat med dig av.Vet inom mig att du är en av dom få som verkligen skulle lyckas riktigt ordentligt.Många bra medium finns men få förunnat att ha gåvan så naturligt som du och jag blir så glad av att se människor med denna unika gåva som en naturlig del av deras vardag.
Allt lycka till på din andliga bana
Underbara människa,jag läser din resa med din andliga make,får en sån värme i mej då jag läser om er.
Mannen jag lever med nu har sioux blod i sej,2 led bakåt bara,vi har en andlig kontakt,som ni,fast min man lever,och vi är förlovade. Vi är just nu särbos,pga olika omständigheter i mitt liv,men snart kommer han flytta in hos mej och barnen. Jag känner exakt hans känslor,jag känner när han tar kaffe,sätter sej i soffan,jag känner vad han äter,ja allt. Han är likaså,men jag några snäpp vassare.
Vi har med största sannolikhet levt tillsammans i ett antal liv innan,för vi delar samma sak som du och Wolf.
Jag känner samma som du skriver,att jag skulle bli väldigt bra inom det mediala området,men jag vet inte vilket steg jag ska ta härnäst för att komma till den punkten då jag kan arbeta som medium.
Varm kram till dej
Tvillingflammornas förening verkar bli mer och mer vanligt både som inkarnerade och i andevärlden.Trodde jag var ganska själv om just en andlig flamma men det har visat sig att när jag gick ut öppet med detta fanns flera stycken som hört av sig om både fysiska flammor och andliga och det är fantastiskt underbart.
Sioux är en trevlig stam och för några år sedan var jag på tranceseans med en gammal hövding från Sioux och han imponerade ordentligt på mig,så träffsäkert utan att ha träffat mig förut man gick darifrån andligt berusad:-) och upplyft.