Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 2450 ggr
Jane-Lyzell
0

Narkolepsi i tolv länder

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8534503.ab

Världshälsoorganisationen WHO bekräftar misstänkta fall av sömnsjuka efter svinvaccinet

Världshälsoorganisationen WHO bekräftar att det i tolv länder finns misstänkta fall av sömnsjukan narkolepsi efter vaccinering mot svininfluensa. Enligt WHO har narkolepsi varit vanligast i Sverige, Finland och Island.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
0

Otäckt en annan är ju liksom då i riskzonenRynkar på näsan

Indiania
0

Läste om detta och i Finland har man beslutat dra in vaccineringarna efter barn och ungdomar efter vaccineringen fått narkolepsi.

Det var väldigt stor procent som insjuknat.

Bra gjort Finland! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
0

Ja vad säger man???

var o en får ta sitt egna beslut….

""Vi är ju på väg mot Girighetens år….

Sägs att Människan står i centrum. Men gör vi det???

Bry er inte om mig..Jag har mina egna åsikter om vaccin som inte är testat tillräckligt. utan har framtagits fort…O sen om det finns olika till olika människor.Då känns det inte bra i min värd..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

#3 Chik jag är också emot vaccinationer hit och dit, det är ekonomiskt intresse i detta….

Farwuq
0

Tur att man inte vaccinerade sig.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[GunillaR]
0

Jag tog ingen vaccin utan valde att ta influensan istället. Dels för att jag inte arbetar och inte skulle vara hemma från jobb och dels för att jag en gång vaccinerade mig mot influensa och fick mycket besvärliga biverkningar

och framförallt, därför att jag inte litade ett dugg på denna hets att alla skulle vaccinera sig mot en influensa som var så pass ny att man inte visste något om vaccinerna.

Det som skrämmer mig en del var hur villigt svenska folket ställde sig i kö………

Ja, jag fick influensan och var däckad i två veckor, men nu har jag utvecklat ett naturligt skydd mot svininfluensan.

Det är ju så mycket skit i vaccinationssprutorna att man blir mörkrädd!

Hellas
0

Usch, ja det är verkligen inte en trevlig läsning.
jag tog ingen spruta heller, jag hade inte tid att åka iväg och det kanske var "någon" som såg till att jag inte skulle hinna med det.

Min son tog dock sprutan och man blir ju lite orolig förstås.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[kvasthilda1972]
0

Varken jag, stblues eller vår 2 åriga dotter tog något vaccin, kände att risken var för stor och jag fick tyvärr rätt då ser jag….

Jane-Lyzell
0

togs inga här heller - bara kvixsilvret i dem avskräcker ju!:-(

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
0

Ingen vaccinering här heller.O inte har vi varit sjuka….O då har jag lungproblem…

Man måste lita på sin känsla i bland…I vår fam gör vi det…

Men känner man för o vaccinera sig så är det klart att man skall göra det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Jag vaccinerade mig inte heller.

Marina2
0

Jag vaccinerade mig inte heller.

Indiania
0

Sambon och jag vaccinerade oss inte heller, det är mycket " skit " i vaccinet.

[AnnikaOhlsson]
0

Jag sade nej direkt detta vaccin kom ut. Och om ni visste vad mycket skit vi fått ta från omgivningen för att vi valde att inte vaccinera dottern!

Vi äventyrade hennes liv fick vi höra. "Kan ni verkligen leva med att ni kunde räddat henne med en enkel spruta när hon dör i svininfluensan" var ett vanligt argument? Jag låg vaken, svettig många nätter efter såna argument, men vi stod fast vid att inte göra det. Det är inget vi ångrar idag.

Småbarnen fick ju dessutom 2 doser och i vissa fall tre!!

Visst funderade vi med. Men valde att ta konsekvenserna i stället!

På jobbet var det rena hysterin. Vi var TRE st av 39 som inte tog den (min avdelning) Vad jag hört så var vi 11 st i hela huset (100 pers) som inte tog den. Hela avdelningar vallfärdade till sköterskorna och tog den! *ryys*

ellen1960
0

jeg jobber på dagis, og kunne være en av de første som fikk vaksinen, men jeg takket nei. Jeg blir nesten aldri sjuk, så jeg tenkte, den her innfluensaen for jeg hller ikke. Og vaksiner er jo heller ikke bra

Cristine
0

Nej vi tog den inte heller jag hade läst på utländska sajter att den inte var pålitlig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Lynxx
0

Jag tog ingen (är redan sjuk av kvicksilvret fr amalgamet) & har aldrig tagit förut heller - har haft flunsan ett par ggr. Senast -97 & då förlorade jag smaksinnet & nästan allt luktsinne. Vilket är ett helvete att leva med. Man tappar kontakten med omvärlden när sinnena inte vidarbefodrar ngr intryck.

Numera sitter jag ju hemma 99,99% av tiden - så smittorisken e minimal.

/L

JonasDuregard
0

#8 "Varken jag, stblues eller vår 2 åriga dotter tog något vaccin, kände att risken var för stor och jag fick tyvärr rätt då ser jag…."

Att du "fick rätt" är kanske inte helt etablerat, eftersom vi ännu inte vet om (eller i vilken utsträckning) narkolepsifallen ökat.

/J

millam
0

Tillhör man riskgrupp- då är det iaf säkrare med vaccin än influensan.. så jag tog den.

Mads
0

Jag tog ingen heller och inte heller sonen. Det var ett beslut som kändes rätt innan detta kom fram och känns rätt nu. Men så ligger vi inte heller i någon riskgrupp därav var beslutet inte så svårt att ta.

Amor Vincit Omnia