Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 2267 ggr
Navajolady
0

Tacksamhets tråden:-)

Finns det något du känner tacksamhet för och vill skriva av dig och dela med dig av din glädje till oss andraGlad

Själv är jag tacksam för att efter många års utbrändhet få vara tillbaka med ny energi och fokusera på andligheten och andliga kurser.

Är tacksam till min älskade guide som har stöttat mig under denna period och gett mig healing varje dag och den ömma kärlek han delar med sig av.

Är tacksam för att få vara frisk och glad i själen,för mina fina katter och underbara föräldrar.

Är tacksam för att kunna få känna tacksamhet och att livet får le mot mig igen

TACK universum för den fina resan jag får göra,för alla människor jag får möta och lära mig av.

Tack för glädje tack för sorg,tack för ilska för det är detta jag lär mig på att förstå andra och deras kännslor utan dessa skulle jag inte ha sympati och kunna stötta andra i deras svårigheter.

Är tacksam för dom svårigheter jag mött och kommer att möta dom får mig att växa andligt och det känner jag en oerhörd tacksamhet till.

Ljus och kärlek det tackar jag för Glad

Navajolady
0

Ojdå den tråden blev visst två gånger, hade datorkrångel och Sajtvärd får gärna ta bort den ena tråden då vore jag "tacksam" Glad

sven-g
0

Så länge man kan kan se känna och höra är man rik. Var dag som går är en gåva. Trotts detta är man inte nöjd och glad, utan slösar bort den rikedom man får. Och blir avundsjuk på dom som tar dagen till vara, och njuter av den tid vi fått. För visst är det underbart att bara kunna vara utan en massa måsten. Så tänk efter är vår tid här för att vi ska tjäna andra personer, jag menar tex jobba åt någon annan person.

Jag är tacksam för livet, men inte nöjd med hur jag förvaltar det.

Skogshumblan
0

Jag är tacksam att jag hittat alla Er på de sajterna här :) utan er hade jag inte varit där eller den jag är i dag. Varje dag finns hälsning, någon som både kan och vill svara på frågor och funderingar. Helt fantastisk att vi kan få finnas för vara dra såhär!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Navajolady
0

#2 Håller med dig om att man inte alltid är nöjd med hur man förvaltar livet och den där avundsjukan som gror på så många håll skalade jag av mig för många år sedan och kan idag känna glädje och tacksamhet med dom som det får gå bra för vilket i sin tur leder till egen harmoni istället för att med mörka ögon avundsjukt se påGlad

#3 Är med dig fullt där vi lär av varandra och kan stötta om någon har det svårt.Även om vi inte alla gånger ser lika på tro här inne får vi med oss mycket av andras erfarenhet och livsåskådning.Én del ser väldigt komplicerat på andlighetens olika plan medan en del ser det enkla och där är jag tacksam att få ta del av andras syn på livet efter dettaGlad

Visst är det ganska härligt när man börjar tänka efter att det finns så mycket i livet att vara tacksam för att vi trots sorg och smärta har mycket som är positivt i livet och inte enbart negativt.Det är ofta lätt att fastna i gammla hjulspår och vara negativ och dömande mot sig själv men om vi vänder på det och ger oss positiva tankar förändrar det mycket i vår vardag trots alla våra brister så är vi värda att ge oss själva en klapp på axeln.

Vi andliga vill ofta hjälpa andra och något man tog upp på healingutbildningen för många år sedan var att först hela sig själv för att kunna hela andra.Vi har en förmåga att finna det obekvämt att ge till oss själva men det är där man måste börja för att sen kunna ge till andra.Då blir vår egen ande tacksam och andra som får vårt stöd blir i sin tur tacksam.Som ringar på vattnet börjar den positiva energin att spridas vilket vår andevärld så ofta uppmanar oss att göra.

Ljus och kärlek.

Destany
0

Jag är tacksam för att jag lever o är någolunda frisk. Jag är tacksam för mina älskade katter som jag kan behålla fastän de gör mig sjuk nu. Jag är tacksam för mina vänner o min familj och sist men inte minst så är jag tacksam för iFokus sidorna.. lärt mig jätte mycket och håller fortfarande på att lära mig.=)

Navajolady
0

# 5 Kramizzar till dig från mig och mina katter,blev så rörd av att du kan ha dina kära fybenta vänner hos digGlad

Destany
0

#6 tack jag släpper dem aldrig fastän det e dem som gör mig sjuk… så där hittade jag en sak till att vara tacksam för medicinen som gör det möjligt att behålla dem =)

Kerstina-61
0

Tack för jag får utveckla min andlighet! Kan först nu se en mening med att jag fick sluta arbeta redan vid 32 år ålder. Jag hade aldrig kommit till den punkten i mitt liv med det mediala tänket om jag hade fortsatt att arbeta med 3 jobb samtidigt och aldrig stanna uppGlad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Navajolady
0

# 8 Samma här slutade jobba vid 33 och kunde fokusera på min andlighet fullt ut något jag känner mig ödmjuk och tacksam införGlad

Skogshumblan
0

Idag är jag tacksam för att maten blev så god fast jag missat att köpa hem större delen av de kryddor som "ska" vara. Blev en annan smak men alla gillade den :)

/ Skogshumblan

Indiania
0

Jag är så tacksam för denna glädje jag känner, friden i mitt sinne och ödmjukheten och att jag kan njuta av allt det vackra i vår natur.

Det har jag inte alltid kunnat. Glad

Min utbrändhet förde med sig mycket gott så småningom. Jag kom ikapp mig själv!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hellas
0

Jag är så tacksam äver att den här tråden skapades så att jag får en möjlighet att uttrycka min kärlek och tacksamhet!
Jag är så tacksam över livet och över alla möten jag har förmånen att fått göra.
Jag är så tacksam äver mina nära och kära, både på den här sidan och andra sidan.
Jag är så tacksam äver att jag är jag och jag och att allting alltid löser sig, hur ofattbart en händelse än kan tyckas vara Kyss!

Tack för alla lärdomar jag har fått och kommer fortsätta att få.

Med kärlek *Tack*

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Merlin-pappa
0

Jag har mycket att vara tacksam över, ex v att jag lever …

Min fars cancerplågor är över (för denna gång), och har kommit till ett bättre ställe. Nu har han funnit det han alltid längtat efter, ett LUGN och oändlig kärlek.

Som en obevisbar följd av allt, har jag fått möjligheten att förvrkliga två Drömmar. Det ena är att börja på en medial kurs, och det andra är att hålla på med aktiehandel, med ett kraftfullt verktyg. Följden av det är att jag får kapital till att ge hjälp till de behövande, sjuka, handikappade.

Tre Drömmar m a o ….

/$tefan

Marina2
0

Jag är tacksam över att ha min familj,hem och en säng,täcke o kudde nu när det är så kallt. tänker på dem hemlösa.

Rent rinnande både kallt o varmt vatten.

Naturen.

Och mycket mer..

Skogshumblan
0

Förutom det basala, mat, kläder, hem med familj och kärlek är jag jättetacksam för sonens förskola, den utredning som han står inför och att jag fick göra en läggning åt en nära väns dotter i helgen som jag fick avslutat idag. Spännande värre och det har tagit sin tid att tolka. Men som sagt lärorikt och spännande!

/ Skogshumblan

Denna kommentar har tagits bort.
Navajolady
0

Glad Vad roligt att läsa hur mycket vi alla har att vara tacksam förGlad

Kerstina-61
0

Tack, tack,,,äntligen får jag min efterlängtade renovering av köket. Diskmaskinen fick jag ju av en väninna (endast 2 år gammal) och installationen fixade en annan nära vän och hans fru hjälpte till med att förbereda mm. Jag är såå himla tacksam för jag har så underbara vänner som vill hjälpa, utan att kräva något tillbaka.

Jag måste också tacka för den mediala utvecklingen som nu känns STARKT!!Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[Jeremina]
0

Jag är tacksam för de jag har i min närhet och för att jag finns här och nu och får uppleva så mycket bra Glad

[GunillaF]
0

Jag är tacksam för massagen jag ska på om tio minuter Skrattande

Mads
0

Jag är tacksam för min härliga son, min familj, mina vänner, er här och för livet i största allmänhet !

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Skogshumblan
0

Idag är jag tacksam för min mans ärlighet och omtanke, även om det ibland är frustrerande att han inte vill som jag tänkt mig ;)

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

Jag är tacksam för att Universum verkar svara på min bön Glad

Tack!

Playja
0

Jag är tacksam till universum för så fort jag tvivlar så får jag svar… märkligt-- men så är det!  Glad