Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettvägledning
Läst 8186 ggr
SandraBo
0

Drömtydning

Hej alla härliga människor på Medialt!

Jag har en återkommande dröm som jag skulle vilja ha hjälp med att tyda. Jag personligen är en person som är något av en tids-pessimist. Jag brukar till exempel alltid gå till spårvagnen tio minuter innan den går, även om det bara tar fem minuter att gå dit.

Då till drömmen. Jag har återkommande Drömmar om att jag missar spårvagnen eller bussen av någon anledning, inatt missade jag den flera gånger trots att jag hela tiden stod på samma hållplats. Något kom upp hela tiden som jag var tvungen att göra: Glömde väskan på andra sidan gatan, glömde något hemma, någon behövde min hjälp med att hämta eller göra något vilket gjorde att jag varje gång såg bussen eller spårvagnen som jag skulle med åka iväg framför ögonen på mig. Det har även hänt att jag kommt på spårvagnen men gått av vid fel hållplats.

Vad tror ni att denna dröm vill säga mig?
Missar jag möjligheter i livet på grund av mina rädslor?

Tack på förhand!

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

[GunillaF]
0

Fundera på vilken känsla du har i drömmen. Känner du panik? Känner du förtivlan? Osv. Fundera på vad den känslan har att säga dig i ditt liv. Något du bör ta itu med kanske?Glad

SandraBo
0

#1 panik, stress, mycket saker i luften som jag inte har kontroll över, för mycket på en gång. Det är väl de känslor jag har.

Varma Hälsningar
SandraBo

Hellas
0

Släpp kontrollen istället, det är inte farligt att missa någonting.

Du frågar dig:
Missar jag möjligheter i livet på grund av mina rädslor?

Jag skulle vilja vända på det hela istället och fråga, gör det verkligen så mycket att missa möjligheterna.
Njut av stunden sitället för att oroa dig över vad du kanske råkar missa i framtidens närmsta timme.
Är det så att man hela tiden ser till att springa före tidens skeenden för att inte missa någonting så missar man i själva verket allt, man missar nuet!

Carpe Diem, fånga dagen, fånga stunden, fånga nuet!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaF]
0

#2 Det är möjligt att du har något som du känner panik och stress över, i ditt dagliga liv. Fundera. Om det är så, så kanske det är dax att ta itu med det.FlörtSkrattande

Skogshumblan
0

Jag är av den åsikten att det den här drömmen vill säga dig, det finner du själv svaret på inom dig.

Som Helena & Gunilla skrivit här innan så kanske det är dags att stanna upp, fundera på vad din inre röst och längtan vill säga dig, den vill få leda dig rätt och styra dig i rätt takt i rätt riktning men kan inte det om inte du låter den "ta sin plats".

Varmt lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jane-Lyzell
0

som sagt den bästa tolkaren är du själv och det rör ditt liv i vardagen - titta på vad du gör för val i din vardag, ett tipps!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

SandraBo
0

#3 Wow Helena! Tack så jättemycket! De där sa verkligen allt =D nu förstår jag vad jag måste göra.

Tack så jättemycket allihop, detta har bekymrat mig länge.

Tack åter igen! Skrattande

Varma Hälsningar
SandraBo

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Hellas
0

Sandra, det var egentligen du själv som löste det hela, allt står i det du redan skrev i inlägg #0 och #2.
Jag bara läste igenom och sammanfattade det du redan skrivit (men med andra ord).
Jag håller annars med Jane, man kan inte tolka andra personers Drömmar, det man kan göra är att få personen i fråga att vidga sina tankar och tänka lite större men lösningen finns enbart hos den som drömmer Flört!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

SandraBo
0

#10 Tack för all hjälp  ^^ <3

Varma Hälsningar
SandraBo