Lite grubbel :-)
Jag har under senaste tiden känt en väldigt stor längtan att söka kontakt med mina förfäder/förmödrar, som att där skulle finnas en kunskap som jag ska ta till mig.
Och nu kommer mitt grubbel; nämligen om det är möjligt att söka kontakt med släktled långt tillbaka då dessa själar med all säkerhet har levat och kanske lever i nya "boningar"
Någon som kan bringa lite ljus över mina grubblerier?
Efter som du har denna känslan gå på den sök inom dig eller via en medial sittning!
Det troliga är att din förfäder7moder är den som söker dig och inte tvärt om
Lycka till!
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Får nog hålla med föregående talare här.Din inspiration beror nog på att dina förfäder finns kring dig och du känner in deras längtan som även är din längtan.
Lycka till,vad trevligt med den kontakten:-)
Ja, men det har jag inte tänkt på att den kan vara omvänt. Jag har haft lite fina syner och upplevelser sista tiden samtidigt som jag bara känt en sådan "urlängtan" att kontakta någon anfader/moder.
Det kan ju vara någon som söker kontakt med mig! 
Tack 
Våra förfäder anser att de känner oss väldigt bra så de tar väldigt gärna kontakt så det gäller att ha koll på släktleden
.
Vid ett tillfälle agerade jag "träningssitter" och mediet fick kontakt med en man jag absolut inte kunde placera förrän det kom några väldigt speciella ord som endast jag själv kallade mannen för.
Jag hade träffat honom ett par gånger för minst 25 år sedan och det var en nära väns låtsasmorfar som jag egentligen inte haft någon tight relation till men som jag ändå brukar tänka på ibland.
Jag säger som Jane, jag tror att din längtan egentligen kan vara deras fingervisning att det är dags att ta kontakt….de längtar :).
Prova en vägledd meditationsskiva och ha tillit till dig själv, jag tror att du förnimmer mer än vad du kanske förstår :)
Håll oss uppdaterade, vi är nyfikna varelser 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jag har en mycket bra med Iris Hall (frid över hennes minne) som jag egentligen inte haft någon anledning att testa förut, men nu ska jag göra detta, absolut. Och naturligtvis berättar jag