Fler bra filmer?
Jag vill gärna ha tips på fler bra filmer med övernaturliga inslag, människor som är känsliga för energier. Men inte värsta skräckfilmer, utan där människors gåvor ger något positvt.
Jag tror att sådana här filmer behövs för att skapa kärlek och höja våra energier och för att fler ska förstå att det finns en stark energi som vi kan ta till oss och få mycket hjälp av.
Är det någon som har filmen "På yttersta grenen" av Shirley Mc Lein, har länge letat efter den.
Anne

Oj… det finns så mycket filmer.. *är filmnörd …ler stort* måste fundera lite mera och återkomma, är så dålig på att komma ihåg namn.
Men en favorit som jag ser om lite då och då och berör mig mycket är "Powder" --> (Trailer)
---------------------------------------------------------------------------------------
Kan även rekommendera en rätt hyfsad film som är lite "bortglömd" men i mitt tycke sevärd, är "Talking to heaven" (länk inkl trailer)
(James van Praagh är med i en liten filmscen) *s*
"På yttersta grenen" har jag liggandes någonstans…frågan är var? *s*
Funderar vidare ---- återkommer! 

dragonfly, eller varför inte michael med travolta, sjätte sinnet med bruce willis kidman i The others, knowing med Cage (fast det handlar visserligen mer om utomjordisk kontakt än själva förmågan att vara medial)
Alis volat propriis 
Tack för tipsen en del har jag sett men jättekul med några nya.
#1 Det skulle vara fint om jag på något sätt fick möjlighet att se "På yttersta grenen"
Nioende insikten och phenomena - kan jag varmt rekomendera garanterat skräck fria
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"