Tisdag 1:a Februari
Ny dag, ny månad ja… Härligt!
Längtar efter våren!
Idag hoppar vi över dagis, känner att det mest blir stress för mig, tråkig för dotera utan brorsan hemma & eftersom nämnda bror vaknade i tid så tar vi en hel lång dag hemma:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon,
Min lillvilde är lämnad på förskolan några timmar och jag ska strax bege mig iväg. Imorgon ska vi ha en hemmadag som vi båda ser fram emot.
Önskar er alla en härlig dag !
Kram
Amor Vincit Omnia
God dagens på er alla själar som ser detta.Önskar er en fin dag.Med vad ni nu gör o är…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tittar in och önskar er alla en givande tisdag! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej
Ja,jag längtar till våren! Nu har jag haft min "förkylning" i 14 dgr. Är ordentligt trött på den,suger musten ur en ju. Fast ja vissa känar ju på att jag inhandlar ögon skjölj,hostmedicin,nässpray o panodil..
Nä,menar inte att klaga,finns alltid dem som har det värre.
Önskar er alla en fin dag.
Kram
god middag - Det luktar vår ute
Härligt!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tisdag… och halva dan har r u s a t iväg. 
Fattar inte vad tiden tar vägen? *s*
Hoppas ni har det finfint i det ni gör.
Och ni som är krassliga… Krya på er!

Jag tog en extra lång promenad på lunchen för det är så härligt ute. Flera grader varmt, det droppar från taken och fåglarna sjunger så fantastiskt vackert!
Hej alla Flingor och god kväll!
Helena-K är helt tom i knoppen efter nya intryck på jobbet så kvällen blir kort, jag sitter på ett Hotelrum och tittar på TV, jag har sprungit lite fram och tillbaka eftersom jag först glömde mjälk och sedan internet lösenordet men nu har jag myskläderna på och kommer inte gå ut ur rummet förrän imorgonbitti
Jag längtar redan hem förstås!
Kram allahopa!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/