Torsdag 20 Januari

Gomorgon, Gunilla
och ni andra som vaknar till efter hand :-)
Härligt med månskensmeditation!
Jag ska nu köra svärmor till frissan. Sen blir det transcirkel ikväll. Härligt! 
Ha en fin dag, alla!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
0# så härligt!
1# Det låter jättekul!
Ja här var det också kyligt. Vi gick en underbar strandpromenad vovvan o jag. Mindre roligt var det att någon/några skurit i ett däck på dotterns bil. Det är själve den att man inte får ha sina "grejer" i fred!
Ha nu en underbar dag på er alla.
kram

God morgon!
Vilket underbart ljus i bilden Gunilla!
Jag försökte oxå meditera igårkväll men jag kunde absolut inte hålla mig vaken - hur mycket jag än försökte! Var dessutom helt slut hela kvällen, det är så månen påverkar mig… och kanske den attans förkylningen som ligger och segar sig. …
Ny dag och nya möjligheter heter det ju - och så får det bli. Det gäller bara att ta vara på dem
.
Trevlig torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Önskar er alla en fin dag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej på er!
#0 Vilken underbar bild Gunilla!
Önskar er alla en underbar dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tjingeling :)
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Hej hopp alla!
* vinkar glatt och fortsätter ut i livet igen*
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God eftermiddag presis haft min fysiska cirkel och snart åker jag upp till Avesta- ha de gött här inne alla
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
God eftermiddag alla,
Hemkommen från jobb och har hämtat liten. Äntligen fått provsvar och därmed också en antibiotikakur, visade sig att jag gått med någon form utav lunginflammation i 8 veckor nästan. Inte så konstigt jag varit helt slut. Men nu ska det vända !
Njöt av månen igårnatt och sände den en bön.
Hoppas ni alla har det gott !
Kram kram
Amor Vincit Omnia

#9 Men du hjärtat - inte konstigt du känt dig dränerad på energi!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 10 Nej, jag som trott att jag inbillat mig och gått och lagt mig supertidigt och försökt med alla knep och inte fattat vad det var. Tänkte att nog för att det var jobbigt att bryta upp från kärleken, men inte fullt så jobbigt faktiskt så att jag skulle vara så matt hela tiden
Men nu så, ny energi & medicin på det 
Amor Vincit Omnia

Godkväll på er
Jösses madde, hoppas verkligen det vänder nu då. Så himla jobbigt och 8 veckor!!
Själv är jag lite mångalen har ju knappt fått en blund nu på tre nätter, men full i fan ändå. Månen är ju helt otroligt vacker, hon jagade upp mig väääldigt tidigt i morse och vid 3.15 stod jag på trappan o drack kaffe och bara glodde andäktigt på hela skapelsen. Så magiskt det var.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hejsvejs igen!
Madde, oj säger jag med, du måste verkligen ha en hög smärttröskel, usch så dåligt du måste ha mått men nu ska det väl vända ganska fort.
Jag har för övrigt haft svårt att komma in på Medialt och andra iFokussiter ikväll, jag vet inte om det är generella bekymmer men om jag slängs ut igen så säger jag redan nu Ha det gott 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Hojt hojt