Ljus genom kronchakrat
Jag var med om en ny upplevelse i natt.
När jag lagt mig för att sova i ett totalt kolsvart rum, så blev det så ljust att jag var tvungen att öppna ögonen för att se om sänglampan var tänd. Men icke, rummet var nedsläckt.
Sedan när jag åter slöt ögonen blev det ljust igen, ett varmt milt ljus, behagligt. Eftersom min son sovde oroligt, och vaknade, var jag tvungen att 'slacka' lyset, genom att stanga hjasschakrat.
Jag fick verkligen ta i ordentligt, for att stanga ner. Men nar det lyckades forsvann ljuset, och sonen lugnade sig.
Har ni varit med om nagot liknande. Jag misst'.nker att det h'nger ihop med min mediala utveckling.
Min dator har blivit kn'pp, den skriver inte ut r'tt bokst'ver och g;r j'tte text d'r den tycker sj'lv. Ber om urs'kt f;r den tossiga texten!!
Så vackert Myy, tack för att du berättar
.
Jag har inte varit med om det, inte vad jag kan minnas.
Visst kan jag uppleva ljus ibland men inte så påtagligt som du beskriver.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
du har blivit boostad som man säger
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#1 Vill passa på att tacka för en intressant sajt!
2# Bostad, nej nu blev det fel igen
. Boostad vad innebär det? Är det som en extra energi av något slag? Känner mig faktiskt lite överladdad.
Jag har upplevt det ja och det känns precis som du beskriver det, så härligt Myy2000 
Att det kallas boostad visste jag inte Jane 

Oj Myy, vilken upplevelse. Jag har aldrig upplevt ljuset på det viset, däremot kan jag känna av kronchakrat väldigt mycket ibland. Känns som att man håller på att bränna hål i huvudet ibland och tynger rätt bra…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
3 energi påfyllning
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#6 Ja, det är faktiskt så det känns!
Tack, för förklaringen.