Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: film-tv
Läst 3292 ggr
[GunillaF]
0

Det okända TV4+

Måndag 10/1 klockan 21.oo-22.oo

Avsnitt 1 av 11. Sedan 1700-talet har människor vallfärdats till kurorten Sätra brunn för att kureras av källvattnet som sägs ha mirakulösa egenskaper. Personal och gäster på spa- och konferensanläggningen vid källan säger att de förutom vattnet upplever andra fenomen. De känner sig iakttagna, möbler förflyttar sig själva och mystiska skepnader visar sig på natten. Mediet Terry Evans försöker ta reda på orsaken till det underliga som sker. Även 15/01

Skogshumblan
0

Spännande! Nu när ja lärt mig stänga och kontrollera lite vad jag får till mig kanske jag kan se sådana program. Tidigare fick jag någon slags ångest av dem då energierna bara sög in mig så jag kunde inte se. Mådde illa och blev vettskrämd. Haha låter helknäppt men är man empatisk så är man;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Puppan]
0

Härligt! Tack för påminnelsen =)

Skogshumblan
0

Wohooo! Jag kunde se det, såg det just i playfunktionen och fick sådan kärleksfull lugn och värme av mina vänner i andevärlden så jag inte ens var rädd som jag alltid varit innan. SÅ mycket vishet Terry har.

/ Skogshumblan

Hellas
0

Grattis, det var kul att höra!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Skogshumblan
0

Tack, ja det känns så skönt. Inte minst att slippa må illa över andra energier:) Och så mycket man lär på ett sådant här avsnitt!

Någon av mina vänner på andra sidan satt med mig i famnen och sa till mg flera gånger att inte vara rädd, talade om att jag var lika trygg i dennes famn som min dotter är när hon sitter i min famn. Och det var talande, för hur tillitsfull är inte en ettåring som sitter i sin förälders famn? Jag har glädje ända in i själen över denna upplevelse och är så glad att ni finns och delar min  glädje!

/ Skogshumblan

Jane-Lyzell
0

Ursh o fy såg detta program på internett och jag som är medium blev till o med rädd av alla dessa oändliga effekter o skrämande musik - vad är fel på att visa verklighet!?Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Skogshumblan
0

Man kan stänga av ljudet och se den textad;)

Men jag håller med dig Jane.

/ Skogshumblan

Jane-Lyzell
0

8 ja det kan man eller välja att inte titta på det! Programmet har gått och blivit rena rama skräckfilmerna- tyvärr !

Nä det blir tummen ned för programmet! sorry Carolina det blir sämre o sämre! man kan inte få mer tittare med ljudefekter och riggade ande fenomen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Skogshumblan
0

Nä men Terry blev jag bra mycket mer sugen på att få gå kurs hos. Eller hon här i grannkommunen som dipl. hos Terry.

/ Skogshumblan