En dröm som inte var en dröm?
I onsdags jobbade jag halvdag. När jag kom hem gick jag och lade mig och vilade en stund. Somnade.
Jag drömde att jag stod utanför huset som jag och min fd make bodde i. Han kom och hade med sig sina föräldrar. Båda mina svärföräldrar avled för ett och ett halvt år sedan. Svärmor och jag hade tidvis en mycket ansträngd relation.
Nu VISSTE jag att jag drömde, så jag tänkte att det var en fin chans. Jag log brett och varmt mot mina svärföräldrar och sa: "Jag TYCKER OM er!"
De log tillbaka och sa att de tyckte/tycker om mig också. Sedan skulle jag och svärmor kramas. Jag undrade hur kramen skulle kännas eftersom det ju var en dröm och eftersom hon ju var död, men kramen var fast och varm.
Jag vaknade med ett leende och var varm och go i hela kroppen.
Jag arbetar aktivt med min mediala utveckling och jag tror inte att drömmen var en dröm-dröm, utan en möjlighet att "göra upp" med ofärdiga känslor. Helt underbart!!
Ville dela med mig bara. *ler*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Tack för att du delar med dig. Det var en fin dröm du hade!
Tack Maggan för att du delar med dig, jag tror att det var en Klardröm dvs. man är vaken i själva drömmen.
Så härligt att kunna vakna upp med ett leende på läpparna!
Kram
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Vilken fin dröm!
Jag tror absolut att man kan genom Drömmar, andliga brev/ budbärare få göra upp eller söka avslut på relationer. Har själv provat och är inte främmande alls för att det kan vara så.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Häligt! tack för du delar med dig.