Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 2093 ggr
Hellas
0

God Morgon 31/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag vaknade jag alldeles för tidigt, jag är rädd för att jag sover före tolvslaget vilket skulle vara minst sagt pinsamt då vi är bortbjudna.

Jag hoppas att ni alla får en fin sista dag på år 2010 och med de orden avslutar jag det här årets sista God Morgon hälsning.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Spanaren]
0

Hej Helena och alla andra Flört

#0 Vi får nypa varandra under kvällens lopp för att hålla oss vakna Flört

Gott slut och ett gott nytt år till alla/ kram

JustMe08
0

Godmorgon på er!

Jag vaknade också tidigt som tusan trots att jag somnade sent. Jag kommer dock behöva hålla mig vaken för jag ska jobba.

Ha en jättefin Nyårsafton och håll fingrarna i styr ni som ska smälla av raketer.

NyårskramKyss

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Jane-Lyzell
0

god middag och Gott nytt årKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Indiania
0

Ha en trevlig nyårsafton alla här inne! Kyss Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
0

Önskar Er ALLA en skön sista dag på det här året. Hur ni än tillbringar den så hoppas jag att ni lägger året som gått till handlingarna med ro och frid i sinnet och att ni går in i det nya året med fritt och lätt sinne, hjärta och att det nya året blir ett gott år för er på de sätt ni själva väljer att låta det bli det.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God middag!

Ska börja komma igång denna nyårsafton, den har varit väääldigt slapp fram till nuGlad.

Helena, vi hoppas att kvällen blir så himla trevlig att du inte kommer att tänka en enda gång att du är trött!

JustMe08- jag hoppas att din nyårsafton blir alldeles fantastisk även om du är på jobbet!

Till oss alla önskar jag ett riktigt Gott Nytt ÅrKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

God middag!

Nyss hemkommen från Folkets Hus där det alltid är trevligheter mitt på dan, Nyårsafton.

Alla nyfödda under året får fina smycken. Årets företagare på byn får utmärkelser. Bästa idrottsman/kvinna får stipendium, musik och sång. En mycket trevlig tillställning.

Nu ska jag fixa lite grejjer här hemma och sedan, om min bångstyriga bil vill starta, ger jag mig iväg ut efter norrlandsvägarna för att så småningom fira in det nya året!

GOTT NYTT ÅR ! Kyss

Kerstina-61
0

GOTT NYTT ÅR alla här i MIF Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
0

Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/