Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 2414 ggr
Hellas
0

Hur hittar Du din kraft?

Vi hittar kraft och energi på olika sätt, en del joggar medan andra lyssnar på musik.

Hur finner du din styrka och energi då du känner dig dränerad, nedstämd eller behöver finna svar på det som gnager inom dig?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaF]
0

Genom stunder för mig själv. Ute i naturen, hemma - lite olika och genom meditation.

Skogshumblan
0

Har två grundsaker som funkar, att få vara själv och att röra på mig. Promenera är guld för mig och att få vara själv och oftast meditera.

Men jag mår bra om jag varje dag får en stund på fm och en framåt kvällen då jag själv ostört kan meditera samt om jag ett par tre gånger i veckan minst kommer ut på en rejäl entimmes promenad och får rensa skallen lite.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

millam
0

Ensamhet.. älskar att få vara ensam och bara vara, göra det som känns bra just då!

Elpida
0

Jag går långa promenader i skogen, hämtar kraft från naturen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

I skogen med hunden, meditation, söka energi via healing, tillåta mig att inse att jag kan var dränerad ibland Flört

Ina123
0

Drar mig tillbaka för att vara i mig själv genom meditation, träning, musik eller ett varmt bad. Mina stunder för mig själv är jätteviktiga. Tar jag hand om mig själv så får andra också glädje av det resonerar jag Glad

Hellas
0

Fina stunder ger njutning ock kraft i livet, själv drar jag mig ibland undan men det händer även att jag behöver få människor omkring mig där vi hämtar styrka i varandra.
Jag får tex. ut väldigt mycket av kurser i olika typer av medial utveckling.

Härligt att ni har funnit era små knep för att få tillvaron så bra och balanserad som möjligt.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Marina2
0

Det varierar men oftast så blir det promenader med hunden,meditation eller babbla i trevligt sällskap.

7# Jag får också energi,glädjebubbel utav kurser,möten. Får så att säga en kick av kontakt med andra sidan.

Jane-Lyzell
0

förståelse för att där jag är, är det bästa för mig och min ande att  vara i och växa ifrån - om jag kan, mediterar jag över mina känslor annatrs sitter jag i vetskapen om att mina känslor är rätt och visar mig vägen i full kärlek för den jag ärKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Indiania
0

Jag hittar min kraft i mig själv och tycker om naturens kraftfullhet, musik, möte med andra och universums kraft! Kyss Ibland kan ilska och gråt ge mig ny kraft också….

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

När motståndet inom mig växer, så vet jag egentligen att allt som krävs är accepterande.

Acceptansen är väldigt viktig för mig, men ack så lätt jag glömmer detSkäms.

Mads
0

Jag finner kraften i mig själv, Universum och i andra härliga människor omkring mig. Utan dem skulle jag inte få den kraft jag så många gånger får när det väl behövs. Bara att sitta stilla tillsammans med min son kan ladda en med energi också.

Jag både behöver en stund för mig själv, som ikväll, och att ha människor omkring mig Kyss

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Jag bara finns….om jag blir dränerad på kraft så orkar jag inte mer än bara just "finnas".

Efteråt då sormen har bedarrat så kan jag sedan se solen igen.Glad

Teckna är något som jag gör, då jag behöver stillhet i mig. Och om jag slutar teckna, så mår jag väldigt dåligt.

U R us