Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 2270 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 27/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur står det till så här första vardan efter Jul?

Jag är då så trött att jag kommer att ramla av kontorsstolen känns det som.

Ha en bra dag med allt vad ni företar er!

Elpida
0

God morgon Gunilla!

Själv vaknar jag så tidigt nu för tiden, redan kl. 06.20 och det tycker jag är tidigt när jag är ledig och varit uppe sentFlört. Det snurrar nog förmycket i skallen just nu…

Idag är sista lediga dagen och den ska tillbringas i la stada med flickorna!

Hoppas dagen blir bra ändå Gunilla!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

signemo
0

Gomorron på Er. Hoppas allt är bra. IDag skall jag ta tillvara tiden med sonen innan han reser hem till sig.

Var rädda om varandra

Hellas
0

Hej hopp!
Nu är det arbetsdag igen…inte kuligt men nästa vecka hade jag tänkt ta mig några dagars ledigt.

Här dalar snön ner just nu, det är bara -5 grader så det känns faktiskt ganska varmt ute.

Kram och ha en riktigt bra dag!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[outgrundlig]
0

Goförmiddag!

Julen är avklarad och tystheten kan tas på i detta hus……snart börjar det nog bökas igen inför nyåret. Men först vill jag önska alla en god måndagGlad

[Spanaren]
0

Hej alla!

Nyss stått och stekt mina styckefrysta köttullar och kokat ägg. Lagt upp julmat på en stor blå tallrik som svägerska och svåger får hitta i sin kyl idag och efter 5 dagar hos barnbarn på lasarett. Två hemmgjorda mumsmums ska också bifogas Flört

Det blev en konstig jul för dem när en hel familj splittrades pga. en bilolycka i juli med 3 döda och 2 efterlevande barnbarn och ett av dessa barnbarn på lasarett och det andra i ett annat hem.

/kram

Indiania
0

Hej på er!

Tittar in för att önska er en god fortsättning på dagen.

I dag skall jag iväg och klippa mig, annars ta det lugnt efter allt julfirande!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Jane-Lyzell
0

god morgon - snön dalar ned i strid ström säger som Helena bara minus 5 dags ta fram bikinin:-))

In till sjuka huset idag o ta prover - ja sen måste jag nog åka till storstan annar har jag ett barn som tjatar ihjäl en om att byta spel!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
0

Hej på er!

Ja så är vardagen här igen. Gick som vanligt en runda,underbart. Men snart är det ju helg igen.. Tur man går promenader annars hade väl jag rullat fram.. Önskar er alla en toppendag.

Kram

Ps. Fick en del böcker så nu har jag att läsa o mysa mig. Nu är det min tur att äta av julgodiset! tänk jag kan inte förmå mig till att äta godis på själva julen? Föredrar maten.