13 December - Lucia

En god luciaförmiddag!
Ikväll blir det lucia i kyrkan, min 15-åring ska lussa
.
I eftermiddag blir det lussebullar till fikat och dykbilder en kollega tagit på sin resa i Asien under sex veckor i höstas - spännande!
En varm och fröjdefull lucia önskar jag er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla Pärlor, vilken underbar helg jag har haft tillsammans med kärt sällskap, några av er har jag ju även fått kramas med lite
.
Jag ska skriva en egen liten tråd om det lite senare.
Kram och ha det gott idag!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
God förmiddag alla fina lucior och stjärngossar!
Hoppas alla får en jättefin dag. Själv ska jag också försöka ha det, fast på jobbet.
Kram kram
God middag alla ljusbärare
en trött men välldigt glad Jane efter härliga möten under vår julandakt på Ramsbergsgården
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hej alla!
Bakat toppiga muffins och nougatformar idag plus tagit ännu mera av julfoton ute i naturen och i kylan.
Har varit kallt hela dagen och det lär bli kallare till natten. Nu är det minus 23 grader. Det småblåste dessutom när jag fotade idag så då blir köldfaktorn större.
/kram
Mors påer! Hoppas ni sett en massa lucior både här och där..själver har jag inte sett en enda..dom kanske tyckte det var kallt ute!:) Hmmm…jomen vänta nu..jag såg faktiskt ryggen på en liiiiten lucia!:)
Ha en fin kväll med massa mys och närhet!:)

Hej, alla!
Har ikväll varit på lucia i skolan där 2 av mina barnbarn går.
Min dotterdotter var tomte och det är första gången hon genomför luciatåget utan att springa till mamma eller pappa. Det var så underbart att se denna lilla goa flcika, stolt och rak i ryggen sjunga alla julsånger tillsammans med sina skolkamrater 
Är förövrigt både väldans trött och väldans nöjd efter Julträffen på Ramsbergsgården. Många härliga möten..
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!