HJÄLP MEJ TOLKA..
en god vän frågar mej…Hur skall man tyda detta? Vad känner du?
"För några nätter sedan drömde jag eller halvsov så kom det en bebis i mina tankar. Ja eller som jag såg i mitt inre. Hon såg ut som mitt brorsbarn.
I natt 02.15 när jag sitter i sängen och ammar min lille son så kommer det en liten bebis i hans ålder ca 10 månader och kryper på golvet i vardagsrummet, reser sig och sedan ramlar som de gör i den åldern. Det verkar vara en liten tjej. Jag ser inte ansiktet så bra men jag ser att bebisen har röd tröja och blå hängselbyxor. Samtidigt kommer en ängel och ställer sig till höger på tröskeln in till sovrummet ca 30 cm hög och lite som en ljusboll. Sen är det något mer, men jag vet inte vad. Typ som en tomte som stressar runt. Det går så fort så jag hinner inte se något mer…."
Intressant dröm du haft, hur känner du själv kring att drömma om bebis, är det obehagligt, jobbigt eller känner du dig vårdande och kärleksfull?
Att drömma om bebisar kan handla om ditt egna växande, har du påbörjat någonting nytt eller är du på väg in i någonting nytt som du kommer att växa in i?
Det kan även handla om barnet innom dig, bejakar du din leklust eller är du idag så fullt upp med arbete och sådant som måste göras så att du glömmer bort att du själv behöver känna lustfylldhet ibland.
Är din andra upplevelse också en dröm eller var det någonting som inträffade på riktigt, jag blev lite osäker och vill ju inte missuppfatta dig.
Kram
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

I den andra sekvensen är hon visst vaken och sitter och ammar sin baby.
Jag tror att det är en tidigare bortgången flicka som i en ängels sällskap hälsar på. (Det kan vara en släkting eller nära vän det handlar om..)
Kram och ha det gott !