Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 1573 ggr
[Jeremina]
0

Dröm inatt

Inatt drömde jag att en granne till mig, en kvinna sa: Jag har den mest agressiva bröstcancer man kan ha, ändå mår jag bättre än du. Vad säger det om dig?

Snacka om snabbt uppvaknande i morse…grannen är sjuk sedan 1 år tillbaka men på bättringsvägen. Jag är trött och slut på något märkligt sätt.

Vad kan drömmen stå för?

Hellas
0

Du skriver det själv:
Jag är trött och slut på något märkligt sätt.

Gå in i den känslan, varför är du trött, handlar det enbart om gamla krämpor eller är det även annat som tynger ner och tar din energi?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Mads
0

# 0 Kanske handlar det om att du på något sätt lever på ett sätt så att din energi dräneras från dig. Att du behöver finna källan till vad som tar din energi så att du återfår din bubblande energi. Kanske är du för öppen och känslig för andras energier och liksom smittas av dem ?

Massa kram

Amor Vincit Omnia

[Lady-Oona]
0

Cancer…..något som tär, man äts upp inifrån

Bättrinsvägen….det går att göra något åt det

Grannen…ligger nära dig (i tiden)

så min tolkning blir:

"något dyker upp snart som tär på dig. "äter upp dig inifrån" men det går att göra något åt…så låt dig inte skrämmas…"

kram Oona

[Jeremina]
0

#1 Sant att jag har varit trött för tro det eller ej efter att det gallrats skog utanför vårt hus i början av veckan så är det så ljust inne. Det har gjort mig mycket piggare.

#2 Sant att jag är lite för känslig och öppen för andras energier just nu…kramar

#3 Tack Oona…kram tillbaka