Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 1230 ggr
Soffe
0

Undrar..

När det gäller närvaro av andevärlden.. När man känner att det helt plötsligt kommer en slags energidusch över/nära en.. Kan man säga att dem är väldigt nära ens aura då? Det känns så iaf.. Ändå är jag inte helt 100 på att det alltid är andevärlden just när jag känner så!
Jag bara undrar över det här nu för jag vet inte hur ni andra upplever närvaro allmänt utan att behöva känna rysningar osv.. För mig kan det kännas bara som en helt annan energi kommer nära som inte tillhör mig. Jag bara känner det pang bom ibland. Senast igår, vilket fick mig att bli okoncentrerad, vilket jag inte alls gillade. Tur att jag kunde stänga av det, tänka på annat.

Hoppas det inte gör något att jag skriver av mig lite samtidigt..

starcat
0

Just det med energidusch vet jag inte men det låter ju troligt Glad

För egen del känns det i "stämmningen" svårt att förklara men det bara känns! Har inte hänt så ofta men då har det varit väldigt tydligt.

Vet inte om jag är härdad eller bara klingat av för numera när jag känner rysningar/pirr i hårbotten/liten klapp på armen så viftar jag bara bort det som att äsch det var säkert bara nåt "helt naturligt"

Ta vara på energiduscharna, önskar det kunde komma såna hit oxå Flört

Kram

Jane-Lyzell
0

soffe - ja det är nog andevärlden du känner av - låter såKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Soffe
0

#1 Det var det ordet jag kom på i stunden. Svårt ibland o hitta rätt ord för hur man menar. Men som du skriver känner jag igen mig, så du har förstått mig rätt tror jag :-)

#2 Jo med tanke på att jag upplever det ganska ofta nu för tiden om jag jämför med hur det brukar vara, så börjar jag bli mer säker på att det är andevärlden. Kanske man inte kan va 100% säker, men åt det hållet iaf..