Nu väljer jag mitt liv....
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det jag är menad att leva. Jag har ingen mästerlig plan, inga tydliga tecken på vart jag bör gå, men jag går ändå…ett steg framför det andra.
Livet har aldrig direkt visat mig vart jag är menad att vara, men sannerligen har det visat mig vart jag inte ska vara.
Valet är gjort…och jag känner mig både rädd och befriad. Jag känner mig både liten och stor, stark och svag!
Och jag lever, med varje fiber och cell i min kropp…med mitt bultande hjärta och vibrerande själ!
Och jag plöjer genom tankarna och griper tag i dem som ger styrka och beslutsamhet.
Vädjan om hjälp har tystnat..det står alldeles kristallklart att det inte är så jag ska bli ledd…jag är här för att lära mig tro på min själv och att det räcker med mig !
Jag vill vara sann mot mig själv och jag vill leva det liv som jag är menad att leva…det jag föddes till att bli, andas och dela med mig av.
Jag är född att hjälpa mina medmänniskor och jag ska inte vila en endaste sekund förrän jag hittar på vilket sätt!
Alla har vi ett kall…vi får inte låta det gå om intet!
"Jag vill leva lycklig för att jag är jag, kunna vara stark och fri, se hur natten går mot dag!
Jag är här och mitt liv är bara mitt! Och den himmel jag trodde fanns ska jag hitta där någonstans"
*Kramar*
Så fint du skriver eleri-still-twinkle och tillsammans med Helens skönsång blir det mäktigt:):) Jag ryser av detta, tack för att du delar med dig :):)
*Finaste* Du ger så mycket till oss alla med din konst och dina vackra texter.
Du har inte funderat på att tonsätta dem?
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Så visa ord 
Det är en underbar känsla att kunna ta, men en ännu större känsla att kunna ge.
Du kommer att hitta din väg när det är dags!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det är så perfekt timat med tanke på den åldersgrupp du är i.
Du har börjat stråla av dig själv, och det värmer mitt hjärta så gott. Har du någon gång tagit reda på om du är stjärnfödd?
och stor varm kram!

Tack, fina Eleri
Så vackert!!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Eleri, så vackert och vist du skriver!
Så har du denna vackra sången med ( som är min favorit )
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Så vackert, och sant, och starkt!!!
Tack för den pushen det gav mig att läsa dina ord!
Kram <3
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack du Eleri,mycket vackert och klokt.
Kram
Så klokt och fint Eleri!
Vilket ödmjukt sätt som du förmedlar dina ord på. Så lätt för mig att ta dem till mig och jag tackar för att du delar med dig
Så vackert 
#2 Tack
Ja hon sjunger så fantastiskt och låten är så stark!!!
#3 Tack syster
Jag har aldrig provat, men det hade varit spännande att höra sina ord i sång:)
#4 & #6 Tack fina Gilla
Jag hoppas jag hittar den rätta vägen om inget annat får jag se till att de nya vägarna dit blir givande*ler* Stjärnfödd…hmmm…är inte så insatt, vad innebär det?*nyfiken* och hur vet man?
#5 Så sant så
#8 Tack
Den är en stor favorit hos mig med! Den talar till de flesta skulle jag tro*kram*
#9 Åh vad glad jag blir! Dessa energier är så viktiga att sprida vidare! Att vi vågar vara sanna mot oss själva*varm*
#10 Tack Marina2*kram*
#12 Tack och vad underbart att få nå ut…det var en sådan stark känsla då jag skrev att tårarna bara rann
#13 Tack, det var o är det minsta jag kan göra*kram*
Att vara stjärnfödd, eller som många säger "Indigobarn" innebär att man inte har några inkarnationer på jorden tidigare. Eftersom det pågår en energihöjning/frekvenshöjning av vår planet så har dessa individer självmant gått ner i en kropp för att bistå energihöjningen.
Det finns ju också mycket gamla själar som kan bistå med samma hjälp i energihöjningen. Skillnaden är att de gamla själarna bär på bitar av jordens karma, medan de stjärnfödda inte gör detta.
Vad jag antar att du upplever nu är som en lotusblomma som äntligen slår ut (därav min koppling till din ålder), att din fulla kvinnliga kraft i din gudinna blommar just nu och strålar. Jag vill gärna använda ordet "stråla" eftersom det är just detta som händer när din eterkropp, din aura utvidgar sig. Du känner kärlek och du känner att du har ett uppdrag.
Kramen! 
Låter underbart vackert Gilla
Dock är jag övertygad om att jag levt på jorden tidigare. Har en mycket stark känsla till 1800-talets England.
"Vad jag antar att du upplever nu är som en lotusblomma som äntligen slår ut (därav min koppling till din ålder), att din fulla kvinnliga kraft i din gudinna blommar just nu och strålar. Jag vill gärna använda ordet "stråla" eftersom det är just detta som händer när din eterkropp, din aura utvidgar sig. Du känner kärlek och du känner att du har ett uppdrag."
Åh så vackert, jag vill gärna tro att det är så
*stor kram*
Vad vackert skrivet, rakt från hjärtat!
# 17 - Visst är det så att du strålar 
Så vackra ord Eleri, visst strålar du och lever ditt liv precis såsom du ska 
Puss, kram & kärlek
Amor Vincit Omnia

all kärlek i världen
Denna sången ger mig en ny nyans idag - tack
så känner jag just nu!
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

!!!!
I morgon är det 4 dagar kvar av den gamla vägen…sen börjar den nya*håll tummarna*