Inspiration på dagens ord!
Ord som vi gemensamt tagit fram i tråden Dagens inspirerade ord
Nedanstående ord kan Du nu använda för att bygga ett inspirerat och vackert budskap.
Sätt dig ner, slappna av och bjud in din inspirationsguide!
Låt sedan texten flöda med hjälp av dessa ord.
Vitsen är att Ni tar med alla ord som vi har tagit fram men gör så gott det går, det vikitga är att Du tillåter dig bli inspirerad!
Lycka till!
Fina
förbindelser
Balans
respekt
tillit
Omtanke
Värme
Tillfrisknande
Hoppfull
Förtroende
Tack
Nöjd
Lycka
Tillit
Möten
Åtnjuta
Öppenhet
Känsla
värme
klokhet
vila
motstånd
Kärlek
vänskap
Prioritering
Hopp
Tålamod
Återhämtning
Glädje
Insikt
Lycklig
Längtan
sökandet
helheten
kärlek
Sunt
förnuft
valfrihet
Ömhet
Förståelse
Humor
väntan
Frihet
Gud
Respekt
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Fina förbindelser i balance , tillit , respekt. omtanke och värme ger tillfrisknande i hoppfullt förtroende nöjd lycka som värme känsla och klokhet. Åtnjuta möten i öppenhet, vila motstånd i kärlek för vänskap. prioritering i hopp, tålamod och återhämtning. Helheten i kärlek ger sunt förnuft och längtan i valfrihet och ömhet sökandet om förståelse ,glädje, humor. ger lycklig insikt i väntan om frrihet i respekt om Gud!
Tack!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Med värme läser jag den klokhet som man kan åtnjuta genom alla dessa ord.
Det ger en hopp, insikt och tillit till alla möten som ger vänskap.
I början kan kännas motstånd mot dessa fina förbindelser.
Man kräver inom sig tillit, omtanke, förtroende och glädje.
Det krävs tålamod, prioritering, sunt förnuft samt omtanke och tillit för att nå balans.
Kanske man då får respekt, förtroende och förståelse för den man är.
Nöjd kan man då stå där, hoppfull och med en känsla av öppenhet.
En återhämtning av sin väntan/längtan efter sökandet av helheten.
I min egen valfrihet känner jag mitt eget tillfrisknande, en lycka, ömhet.
Där jag kan vila lycklig och känna kärlek och frihet.
Gud har humor.
Tack.
Vilka fina förbindelser det är genom universum. Det råder balans. Jag har full respekt och känner tillit till andra sidan. Deras omtanke värmer.
Jag är hoppfull för jordens tillfrisknande. Jag är glad att vi tillsammans har detta förtoende. Säger tack till jorden.
Nöjd med att sprida lycka och att ha tillit till alla vackra möten.Att åtnjuta denna öppenhet är en känsla i sig som ger klokhet.
Vila nu strax kommer motstånd. Men kärlek o vänskap läggs på prioeritering om att ha hopp och tålamod.
Återhämtning behövs för att känna glädje också insikt om att vara lycklig.
Längtan bortom sökandet efter helheten gör att kärlek och sunt förnuft ger oss valfrihet.
Vi bör ha ömhet och förståelse,även humor i väntan på vår frihet inför Gud av all respekt.
Tack.
Härligt! Jag njuter av era ord 
Men så vackert ni skriver, jag säger som Gilla, njutningsfullt 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Vad vackert ni skrivit!

Vad ni fick till det på ett bra och fint sätt =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

va duktiga ni allihop.. jag gjorde oxå ett försök, riktigt roligt..
ååå resultat.. ja jag är rätt nöjd..
Fina förbindelser ger ökad balans. Med respekt och tillit till mig själv och andra skapas omtanke och värme. Att få se tillfrisknande, föds en hoppfull eftertanke och genom förtroende kan jag med ett stort tack till dig, mig och oss alla bli nöjd, känna lycka att finnas till.
Tillit föds genom sanna och ärliga möten med mig själv och andra. Genom att åtnjuta och ha en öppenhet i mitt sinne finns en känsla, värme och en vis klokhet med mig på min inre resa.
Jag behöver varje dag fylla på bränsle i mig själv för att möta dagen, genom vila minskar motstånd och kärlek får flöda. Vår vänskap är äkta och ingen prioritering kan få den att gå förlorad, vi har hopp och tålamod och även om den ibland få lida är en återhämtning aldrig långt borta. Tillsammans fylls vi av glädje och en insikt har landat i oss. Jag är lycklig, ja det är jag.
Längtan och sökandet att finna helheten i min resa genom livet är kärlek och genom sunt förnuft och tilltro till mig själv har jag en valfrihet att välja den väg som är rätt för mig.
Du visar ömhet, har förståelse, humor och ditt tålamod i denna väntan är oändlig. Jag vet att en dag känner jag frihet och redan idag är jag tacksam och tackar gud, universum och alla berörda för att jag får vara med om denna resa. Ni alla har min fulla respekt.
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
#8 Vad fint!
Å vad fint ni har fått till det =)
Ja det är underbart att läsa och se hur alla får till det med dessa ord.
Vad ni är duktiga :):)
Åhh , vad duktiga ni är,, Ni berör verkligen med era texter.
Tack för att ni delar med er!

Oj jesses vad ni kan! *imponerad*