God morgon 19 November
God morgon MiF och resen av världen…
En ny dag med nya utmaningar och en resa in i den medial världen står för mina fötter…
ta hand om er där ute i det blåsiga vädret och håll er på trottoaren när ni är ute och går 
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Äntligen fredag nu är helgen snart hos oss Trallallalalaaaaa dudutilleduttandej!
??°.???°.??°??°.?????°.???°.??°??°.???
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
#2 En skönsjungande näktergal har kommit till oss. Vad härligt du sjunger!
God dagens goa o glada människor i burken…
Vill önska er en trevlig dag o kväll…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej alla!
Vi hr nyss kommit in från en härlig promenad i naturen. Solen skiner och det hänger snö på grenarna och kristallerna blänker som små smycken lite varstans i vår natur.
Cirka 16 grader kallt och en vit och fin snö som vi har haft ett bra tag nu.
En riktigt fin dag med andra ord och det önskar jag er också/ kram
Ps #0 Spännande med din mediala resa
Hej på er alla!
I dag skall jag städa lite även om det tar emot och i kväll skall jag njuta.
Ha det gott och var snälla mot er själva!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Gomorrn!
Städning på schemat…. :)
Vill önska en goo fredag, sköt om er

Hej hej!!
Sååå mycket att göra här på jobbet så jag får läsa imorgon, (Zumba ikväll och sedan bio - hemma typ 00.00 inatt..)
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej på er!
Äntligen fredag! Ska krypa upp i soffan o mysa med god mat o dryck o ljus. Här är det lte ruggigt. Men man får klä sig rejält så fixar det sig.
Tack för ljuvliga bilder.
Ha en härlig fredag på er.
Kram
Gomiddag på er ljuva näktergalar och alla andra fina vänner här.
Alltså, nu borde jag inte satt mig här. Tar alldeles för många pauser i min tvätt o städdag. Men kan ju inte låta bli att kika in.
Ha en fin dag allesamman
Var rädda om varandra
Hej hopp alla godingar! Här kommer jag inploppandes, nyss hemkommen från utvecklingssamtal på dotterns skola.
Det är kallt som bara den idag, men det gör inget för sooolen skiiiiiner och det gör mig glad.
Ha en godis dag alla själar!

Tittar in en sväng å visar att jag lever *s* 
Passar på medan värken är lite lindrigare för tillfället.
Har åkt på en släng av Bältros som är allt annat än att "sväva på fluffiga moln" *s* Fasen så grymt ont det gör.
Fast.. det har blivit lite bättre.. Tack & lov!!! *pust*
Helmysig tråd att komma in till och läsa med en MASSA glada inlägg som piggar upp… ni är ett härligt gäng! 
Hoppas ni "sköningar" får en riktigt trevlig fredag och en toppenbra helg!

#12 Playja ont aj, aj. Min svåger hade nyss detta och det värkte värst på nätterna trots fina medeciner.
Gå in på healing och önska dig massor av hjälpande och lindrande energier 
Blåser in nya energier till dig/ kram 
Gullegumman, skönt att det går åt rätt håll. Fortsätt krya på dig!
Hej Alla och trevlig fredag
Ifrån en pånytt född Jane - har bestämt lämna skeptikerna bakom mig och focus på alla posetiva goa människor som finns - skeptikerna är endast en minoritet! som en gamal god vän sa om alla dessa negativiteter och lögner - det som inte dödaren gör en bara starkare:-)))
Har lämnat en del forum och kommer endast vara aktiv här inne på medialt - så ni som behöver mig eller vill mig något här är jag
Oj vilken resa detta varit, hua men nu får det ta ett slut - det gick så långt att jag fick destruktiva tankar och funderade allvarligt över detta fysiska livets grymmheter om det var värt livet- men nu har jag vänt skutan rätt och focuserar på allt det goda istället!
Tackar alla som stöttat mig både fysiska vänner och andevänner, ni e bäst
Hoppas du playa blir bätttre snart, ursh bältros inte att leka med- gör vist ont som ……..Krya på dig! Lånar din hjärtsprutare för den visar hur min kärlek sprutar just nu till livet till alla mina vänner och ovänner!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Kraaam
#15 Välkommen in igen i postiva gänget med styrning på framtiden och allt vad det innebär.
Jag också bara är
/kram
#15 Här kommer en hjärtsprutare tillbaka till dig Jane som din vän!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack alla goa

Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#19 *Fina* 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Playa krya på dig.
15# Kram

Tack alla sköningar för era "krya på dig".. det värmer som bara den..

Nätterna är värst och jag lyckades somna en stund innan men nu sitter jag här och försöker läsa ikapp lite. *s*
Hoppas ni sett Medial Demonstration tråden
Vilken kul idé… spännade!
#15… Jane… glöm inte att blåsa lite hjärtan till dig själv…

Glad att du känner dig bättre.