Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: om-sajten
Läst 1746 ggr
Hellas
0

Medialt 2 månader!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu har det gått drygt två månader sedan Medialt startades och inte hade jag trott att tiden skulle gå så ofantligt fort.
Mycket har inträffat under den här tiden men det jag själv känner är en sådan glädje och tacksamhet över alla nya möten jag har fått förmånen att göra under dessa månader.

Medialt startades för att få ett smalt forum som framförallt inriktar sig på Mediala utvecklingsfrågor och det känns som om vi har kommit igång riktigt bra.

Jag ville ha ett öppet forum som alla kan ta del av, jag är trött på att behöva gömma undan min tro och jag vill även ge tillbaka det jag själv fått av andra eldsjälar i form av peppning och stöttning.
Idag är öppenhet, för mig, ännu viktigare och orden "Att arbeta i Ljuset" har fått en stor innebörd.
Tidigare har det mest varit en metafor för någonting ogripbart men idag är det verkligen så att Jag vill att alla ska arbeta i Ljuset för att undvika fler charlataner och lurendrejare.
Ju större öppenhet men Ljuset tänt, desto mindre chans till fusk!

Jag vill tacka alla finingar som kikar in här ibland för att läsa, sakta ner farten en smula ock kanske själv ställa en fråga.

Det jag känner är viktigt är att ALLA har någonting bra att komma med så var aldrig rädd för att dela med dig av just dina tips!

Som jag ser det så är vi alla olika typer av individer som använder olika metoder för att nå samma mål och det gäller att finna sin egna lilla tryckknapp!
Därför behövs därför allas tips och hjälp!
Ibland får man inte den där stora Aha upplevelsen förrän någon använder sig av samma språk som man själv gör så vi behöver varandra allihop oavsett hur gammal eller ny i gemet man är.

Så låt oss nu hjälpas åt allihop att arbeta med Ljuset tänt och ge tillbaka det som vi får av andra.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaF]
0

Oj. Har det redan gått två månader!Förvånad

Håller med dig i det du skriver om att alla kan fråga, komma med tips, berätta om erfarenheter mm.

Det är inte alla som har så många erfarenheter (än) men då kan vi som inte har det, "utnyttja" allt kunnande som de har, de som kommit en liten bit längre på den här spännande vägen, i utveckling av oss själva!

Flört

Jane-Lyzell
0

Härligt tänk vad tiden går fort - Kraft o mod till allaKyss o Grattis Helena - du grejade detSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
0

#1 Gunilla, *Viskar*  Jag utnyttjar faktiskt alla som inte jobbat med sin medialitet så länge för det lär mig att allt jag säger kanske ska sägas/skrivas på ett annorlunda sätt eller så lär jag mig att det funkar inte på andra, bara mig själv……

Men du, säg inte till någon att jag sagt detta TystCool!

//Hellas

[GunillaF]
0

#3 Nää, absolut. Jag tiger som muren. Jag har tystnadsplikt! Cool

Soffe
0

Det trodde jag inte att sajten funnits så länge, men tiden går ju fort, iaf när man har roligt :-)

Förresten.. Tack själv Helena ;-) Fint skrivet av dig!

[outgrundlig]
0

Grattis Helena o alla medarbetareKyss

Ni har gjort ett toppenjobb och dina ord Helena är så sanna o fina som alltid. Jag är glad över att denna sajt finns och att den håller en så bra….ja vad säger man….en så bra trygghet? Medmänsklighet och ödmjukhet ja allt det som man behöver som medmänniska för att trivas…och det gör jag, genom att läsa det som skrivs här.

Tack!Glad

JustMe08
0

Oj oj oj, vad tiden går fort när man har roligt! Glad

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

[GunillaR]
0

Stort grattis till Sajtvärd och Medarbetare! Skrattande

JustMe08
0

Tusen tack outgrundlig och Morgaine!Kyss Det är roligt att vara Medarbetare här!

MVH  Mia

[Woozy]
0

Grattis säger jag till Sajtvärd, medisar och medlemmar. Sist men inte minst till sajten. Glad

Hellas
0

Tack alla goingar Kyss

//Hellas

Kvickast
0

Kan bara hålla med :) Stort grattis till en trevlig sajt, till alla duktiga Medarbetare, sajtvärd och till alla medlemmar här. Hoppas att jag inte glömde någon i min iver att gratta?

[GunillaF]
0

Tack alla, för fina grattulationer.

Men det är ju tack vare alla medlemmar och det ni tillför, som gör att sajten blir så braKyss

Det är ett teamwork!Skrattande

starcat
0

Kan bara instämma med samtliga, riktigt härlig stämmning här och man vågar fråga sånt som man funderat över ett tag!  Dessutom massa intressant läsning Glad

Stor kram till alla Medarbetare och läsare Glad

Indiania
0

Tänk att det redan gått två månader och detta är en trivsam sajt med mycket klokheter! Kyss

Tack Helena och ni andra som håller i sajten och kram till er alla!

" Var nära naturen - var när dig själv "

JustMe08
0

Jag kan bara hålla med Gunilla. Det är tack vare alla fina medlemmar, från skickliga medium till nybörjare/rookies, som sajten blir så himla bra.Kyss

MVH  Mia

[MargaretaA]
0

Ja tänk vad tiden går fort när man har roligt. Stort Grattis till er alla! Skrattande

millam
0

2 månader, det känns som igår..

Grattis, en mycket bra sida!

Marina2
0

Grattis Helena och alla Medarbetare! Mycket bra jobbat!

En rolig sajt!

Lynxx
0

?????????????????????????

2 månader & redan så försigkommen!

Skrattulerar!

?????????????????????????

Kerstina-61
0

Det är jätteroligt att vara här tillsammans med er alla!
Jag känner mig hedrad som får va med Kyss

Håller med mina kompisar att det är ni som skriver, läser kommenterar, som gör sajten Skrattande Vi lär oss av varandra! Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!