Vad vet vi?
Vad vet vi?
Pejlar in och försöker mig med att borra ned mig i ditt innersta av ditt skyddade skal
Det är i högsta grad förslutet och väldeligen tillbommat in till det stället dit man flyr
Marken är minerad och det första tassavtryck som ges larmas fort in till innehavaren
Fram träder din kroppsliga dubbelgångare och visar glatt in dig till andra av domäner
Din innersta dubbelgångare håller sig väl gömd men bidar sin tid med att få stiga fram
Ledtrådar läggs till i dina gömslen så att du lockas ytterligare i ditt personliga spanande
Drömmar kan göra sig bekanta med något som ska leda dig vidare i ditt målsökande
Personer känns konstigt nog väldigt bekanta och donerar dig det du behöver i ditt mål
Dörrar öppnas och du tar dig vidare från rum till rum efter ditt livs jagade livsuppgift
Nytt tänkande när dig och får dig att öppnas mer och mer som en vacker lotusblomma
Ditt oskyddade höljes marker är öppna för att bestigas av de rätta lärarnas kunskaper
Smidigt och elegant kan du nu följa din egen dubbelgångare och nå till enorma höjder
© Spanaren
Så fint skrivet - tack
gick rakt in i hjärtat!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack Spanaren.
Det var en fin beskrivning av hur det är att komma närmare sig själv och andevärlden. 
#1 Tack
/kram
# Gunilla, tack så klart
/kram
Spanaren
Älskar denna dikten!
Får jag låna den till min bok???
Självklart skriver jag vem som är ägaren..
U R us
#5 Så klart du får go-vännen min
/kram
Tackar här också för dina innerliga ord! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#7 Nämen nu har du och GunillaF riktigt blivit tokiga
och dubbeltack igen 
OBS!
Mina dikter får lånas av alla bara man låter mitt copyrighttecken och namn alltid få följa med dikten. Ingen gladare än jag att få sprida mina ord … tack och kram från Spanaren
Tack! 
U R us
# 9 så lite så 
Så fint Spanaren, jag känner så väl igen mig 

//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Tack Helena skrivare
/kram
Lena.P är jag i verkliga livet.
Helt fantastiskt Spanaren!
Oj vad jag lyfter på hatten för er som kan skriva ner sådana ord !

Väldigt fint skrivet Spanaren!
Puss
och tack till # 12, #13 och # 14 /kram