Vitt ljus blev lila
Igår innan jag somnade låg jag på rygg vilket jag sällan eller aldrig gör för jag "ser" oftast mycket då och ibland hamnar jag mellan sömn och vakenhet. Men igår pirrade det i pannan och jag vet inte om det var tredje ögat som öppnade sig men jag såg människor, djur, symboler och allt kom väldigt fort. Sen kom det mörka fläckar, runt varje kom ett skarpt vitt ljus som tog bort det mörka helt och sen färgades det vackra vita ljuset till en skarp härlig lila färg.
Vad kan det betyda ?
Amor Vincit Omnia
Åh så härligt insomnande Mads och visst låter det som ett "öppnande" för din del!
Det är svårt att tyda andra personers symboler men det jag ändå direkt kände var just "öppnande och rening"!
Hur är det, har du börjat få skarpare och mer omedelbara länkningar eller Drömmar?
Det låter som om det arbetas med dig, låt det vara och flyt med, förundras och njut.
Ofta kommer sådana här upplevelser flera gånger i jämn ström, be om att de visar symbolerna saktare så att du hinner se dem.
Be även att det viktigaste visas först och att det visas så att du ska förstå dem.
Sedan ber du om att du även ska minnas det du ser och kommer fram till.
Ibland när jag själv har liknande perioder så minns jag inte allt, det känns alltid som om jag egentligen sett mer men inte minns och då kan man be om att få hjälp till att få ha kvar det när man väl vaknar på morgonen.
Kram, det blir spännande att höra fortsättningen!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
# 1 Tack för din tolkning. Det kan nog absolut stämma att det jobbas med mig och att jag nu öppnas mer och mer för jag har kännt mig ganska avstängd länge nu.
Ska be om att få se lite mer i sakta takt för jisses vad fort det gick. Men det var så vackert med de märka plupparna som omslukades av starkt vitt ljus som sedan blev lila. Jättefint och nu är allt jag minns nerplitat i min lilla skrivbok.
Har ju haft mycket besök nu de senaste dagarna här hemma också samt att någon klappade mig på kinden när jag skulle somna igårkväll.
Kramar
Amor Vincit Omnia
Ahhh, jamen då är någonting definitivt på gång.
Så fint *ler och suckar* 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
# 3 Jättefint och jag är så tacksam att jag får uppleva det här just nu.
Kram 
Amor Vincit Omnia