Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 1344 ggr
Hellas
0

God morgon 27 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen är det jag som är igång först och kan säga godmorgon, härligt Flört!

Idag blir det att jobba i 120 knyck eftersom jag ska till doktorn i eftermiddag men det gör ingenting, ibland är det skönt att ha full fart frammåt.
Jag började att bygga om min hemsida igår….kuuul, det är ju sådant som förgyller den kreativa sidan vi har innom oss.
Jag är snart färdig, det ska bara bytas ut en del bilder, alla sidor ser just nu ´likadana ut.
Jag lyckades göra en kul bild av ett foto igår och eftersom jag inte är värsta Photoshopparen så är jag väldigt nöjd!

Love

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens Hella o ni andra själar som kommer intassande under dagen..Svamp fin.Du har väl inte smakat på den?????

ja här händer inte mycket.Livet går i sin vanliga lunk…

Så jag önskar er en dag som gör att ni kan gå o lägga er med ett leende i ansiktet i kväll…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

Godmorgon alla goa!

#0 Vi får väl adressen till din hemsida när den blir klar. Visst är fotot bra.

#1 Skönt att ta det lilla lugna också Chik!

Hoppas ni alla får en dag som ni tycker om! Skrattande

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon mina vänner.

Jag har huvudvärk idag. Fy och usch. Tog mig till jobbet så småningom och nu sitter jag här.

Jättefin bild Helena.

Ha en bra dag alla!

Marina2
0

Hej

Tittar in och önskar er alla en fin dag.

Kram

[Spanaren]
0

Hej alla!

En snabbis in hit och lika snabbt ut igen. Livet pockar på med andra kuliga och nödvändiga saker Flört /kram

Merhaba
0

#0 Har du arbetret eller blirr det sjukbennsjonen?

Svårrt nu med forsikringkassan.

Playja
0

ÄNTLIGEN kom jag in… *muttrar lite surt*

Ja… nu är det inte morgon längre men hade jag kommit in som jag skulle så hade det varit det…*s*   Så jag säger Tjena mors istället!  Skrattande

Hoppas ni har det okej med era webbläsare! Tungan uteSkrattande

Tycker det är ovanligt lungt i morgontråden idag så kanske flera har strul? eller?

Hur som helst så önskar jag er en fortsatt bra onsdag.   Kyss

[GunillaF]
0

#7 Det är segt som sjutton att komma in på iFokus idag.

Playja
0

Ja jag har verklig kämpat för att ta mig in… Rynkar på näsan Det var så segt så jag fick timeout på webbläsaren x-antal gånger. Vissa sajter gick bättre men inte att komma in hit… stört omöjligt.

Undrar vad som händer med iFokus? Har skrivit inne på suporten så får se vad dom svarar. Funderar på om dom gjort någon uppdatering som inte blev så bra. *s*

Igår såg jag inte ens uppdaterade trådar (fet stil) i "senaste inlägg" utan bara i "mina inlägg".

Hoppas segheten blir bättre för det tar sån tid med allt så man ledsnar.

Hoppas även din huvudvärk har gått över Gunilla!  Glad

Hellas
0

Jag tycker iFokus varit segt hela veckan vilket gör att man ibland struntar i att gå in!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
0

God eftermiddag!

En gråkulen dag idag, lyssnade på lugn musik och njöt av thé på morgonkvisten här på jobbet och drömde mig bort en stund =)

Ikväll blir det nog till att riva ut inredningen i badrummet på övervåningen så jag kan börja spackla, här ska målas våtrumstapet =)

Ha en fortsatt skön onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kerstina-61
0

Go eftermiddag!

Det har regnat hela dan i Mariestad, men det gör inget då jag fått en del gjort inne. Ska strax baka jättegoda hälsobullar. De kan vems om helst göra, då jag lycktas :-) Jag är verkligen inte bra på att baka, men dessa blev supergoa Skrattande

Önskar alla en skön onsdagskväll!Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Indiania
0

#12 Kanske du kan ge oss receptet? Skrattande

JustMe08
0

Go'kväller fina människor!

Jag har nyss kommit hem från jobbet och halkade nästan hela vägen hem. Nu regnar det dessutom så det ska bli riktigt spännande i morgon bitti när jag ska iväg igen.Tyst

Helena, vilken fin bild! Men inte är det väl du som nallat av svampen?! Jag hoppas innerligt att du inte…Skrattande 

Ha en underbar kväll!

Ps: Fy, vad seeeg iFokus är!

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Kerstina-61
0

Självklart jag kan göra detGlad

Hälsobullar ca 12-14 st.

50g smör eller marg
4 dl mjölk
50 g jäst
4 krm salt
2 msk sirap
1 dl rågflingor
1 dl rågkross
4 dl rågsikt
5-6 dl vetemjöl

Smält margarin och tillsätt mjölken 37grader
Smula ned jäst och häll mjölkblandningen över och rör så jästen löser sig. Tillsätt salt och sirap.

Tillsätt rågflingor, rågkross, rågsikt och vetemjöl. Arbeta degen tills den slkäpper bunkens kanter, ca 5 min i maskin eller 10 min för hand. Låt degen jäsa 10 min under bakduk.

Ta upp degen på mjölat bakbord och arbeta den smidig och släpper bakbordet utan mjöl. Rulla ut degen till en längd och dela den i 12 bitar. Rulla till runda bullar. Lägg dem på bakpappersklädd plåt. Låt jäsa 20-25 min under bakduk. Grädda dem mitt i ugnen 10-12 min (kortare tid om du gör fler och mindre) i ca 225 grad. Lägg bullarna på galler med bakduk.

Elpida
0

#15 Man tackar för recept! Det blir nog lite bakning med minstan ikväll!! =)

"Du har alltid två val"

Indiania
0

#15 Tack snälla Kerstina SkrattandeSnabba bullar med grovt mjöl, det gillar jag. Skall testa! Kram

Elpida
0

Gjorde bullarna igår, de gick hem kan jag säga!!!=) Supergott kvällsfika blev det och minstan fick beröm för sina fina bullar!

"Du har alltid två val"

Kerstina-61
0

#17  Lycka till, Indiania! Glad

#18 Vad roligt de blev bra, men det visste jag :-) jag är absolut ingen bakerska å jag fixar dessa å de blir goda, då kan alla Glad