Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övningar
Läst 1595 ggr
jagealltidglad
0

Övning läsa av kort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Är det någon/några som kan känna av något på detta foto

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

chik
0

Jag är bara så dålig på detta..

Unge-Eller ny bostad..

Tycker om Färger.

Vill ha allt på sin plats..

Lite Pedant..Lite..

Lena.P är jag i verkliga livet.

jagealltidglad
0

Skrattande va du är söt chik, det är en intressant avläsning.. ska berätta lite närmare sen, ska först se om några fler våga sig på att prova..

//jagealltidglad

millam
0

En eldig, kärleksfull person. Har haft sina erfarenheter i livet, speciellt en ganska nyligen som fortfarande påverkar dig, något som du måste bearbeta för att komma över det helt. Är dock på god väg, balansen är där, det värsta är över, mycket är redan avklarat. God talförmåga. Fötterna står stadigt på jorden, är alltså en jordnära person. Känns som en ung person.

Vill ha varje sak på sin plats, ordningssam.

Vill inte gärna vara ensam. utan vill ha/har någon annan i sitt liv, mera varaktigt. Har mognat mycket som person under en kort period.

Detta från mig.. hoppas på feedback när alla som vill har provat..

signemo
1

En person som ibland kan känna sig ensam. Men har väldigt svårt för att visa det.  Personen har trots att den visar en självsäker sida utåt en osäkerhet.

Vågar inte alltid lita på andra människor. Vågar inte släppa människor inpå livet. Kan vara rätt många gånger. För jag tror personen känner av andra rätt så riktigt för det mesta.

Ibland känner personen att den måste leva upp till andras förväntningar. Så ibland skulle personen vilja ge sig ut på äventyr. Ta dagen som den kommer, kanske göra en resa, tågluffa med mål dag för dag. Ja inte vet jag.

Tror det är en väldigt omhändertagande person. Som ser till att andra skall må bra. Kanske ibland på ett lite burdust sätt. Personen har hjärtat på rätta stället och vill så väl och gör väl.

JAg tycker personen skall lyssna på sig själv och ta hand om sig själv lite extra nu. Kram

Var rädda om varandra

jagealltidglad
0

Mycket intrassanta tolkningar från er alla tre, ska vänta lite till att berätta. Dock har jag en följdfråga till #1 och #2 vart i fotot känner ni av eventuell ung ålder? och vad anser ni vara unga?

Jag ska förklara sen varför jag ställer denna följdfråga…

//jagealltidglad

millam
0

#5# Tja.. jag kan ju ha fel förståss, tränar bara ju..

Men känslan jag får, samt när jag ser på den mera moderna stilen tyder på en ung person, äldre möblerar mera traditionellt. Färgvalen är starka, och moderna, även det tyder på en ung person. Det rör sig antagligen dessutom om en kreativ och konstnärlig person, skulle jag vilja tillägga till det jag skrivit! 

Med mina mått mätt ung betyder en person ca upp till 25 år.

Kramisar!

jagealltidglad
0

Tack #6 varför jag frågade om detta va för att kvinnan som bor här är 40+, dock har hon fått sin soffa av sin dotter som är 22 år och dottern köpte den när hon flyttade hemifrån, delar av din känsla millam va oxå väldigt påfallande hur hennes dotter mått den senaste tiden.

så jag ville egentligen av mer nyfikenhet höra om du kanske även kände in hennes dotter Skrattande

men annars har ni alla tre väldigt rätt i det ni känner in, kvinnan är en omtänksam och kärleksfull person, har haft det rätt tufft en tid och är nu påväg tillbaka. Hon är ordningsam och gillar starka varma färger.

Hon har fallenhet för att vilja "pyssla om" andra mer än vad hon kanske tänkter på och kan då upplevas som lite påstridig..

ta hand och bry sig om sig själv och sitt välmående har satts lite åtsidan då hon gärna vill vara andra till lags, glömmer lite bort sig själv då.

jag tycker att ni gjort jättefina tolkningar så det tackar jag ödmjukt för

kram kram

//jagealltidglad

signemo
0

Tack själv . Det är alltid kul att öva.Glad

Var rädda om varandra

millam
0

Tack för feedback! Alltid bra så man vet hur bra eller dåligt man klarat uppgiften, och vad kan man ev tänka på till nästa gång!

kramisar

chik
0

Tack. Jaäralltidg. Ung såg jag efter möbleringen….Men jag kan ju nu i efter hand säga ung i sinnet…

Kan inte sådant här.Men intressant om man har känt något…

Lena.P är jag i verkliga livet.