Hjälpare
Kom att tänka på en händelse från när jag var i 20 års åldern.
Min bästa kompis o jag var ute och festade,det blev en hel del drickande. Kvällen avslutades i hennes lägenhet och där somnade jag i fåtöljen. trötthet och alkohol tog ut sin rätt..
Vaknade och steg direkt upp och ut i köket,öppnade där en skåpsdörr och hittade en hel del olika tabletter som jag ej visste att hon hade eller använde. Obs jag är en sån som aldrig går i andras skåp! Så vad som fick mig till detta…
Gick tillbaks in i rummet och ser att kompisen ligger på soffan och "sover". Försökte få liv i henne men det gick ej. Sprang då över gården till hennes föräldrar. Vi ringde efter ambulans och fick upp henne på fötter och gick runt med henne.
Hon klarade sig tack och lov.
Men vem var det som väckte mig? Och fick mig att förstå detta;trots mitt tillstånd? Själv tror jag att det var en av mina hjälpare och även hennes.
Nu slutade det hela lyckligt,men jag fick mig ändå en tankeställare efter det,att min kompis mådde så dåligt och att jag inte hade märkt det.
Ps. Hoppas att jag ej har skrivit detta förut? Minns inte det i allafall.
Hjälparna måste haft ett svårt jobb med att väcka mig och att få mig att fatta..
Vilken tur att du vaknade!!!
Marina.Min tankar var att du blev väckt av" Någon" Som inte hade full koll på vad din väninna gjorde. Utan gav dig det uppdraget.-Eller vad jag menar…
Vet att det var någon som väckte dig..O bara en sådan sak gör att jag får en bekräftelse på att det fins så mycket i universum som vi inte kan se eller känna eller kan förklara.
Så jag tackar för att jag fick kommenterar o läsa..
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
1# Ja du det håller jag med om!
2# Håller med dig och jag fattar vad du menar. visst finns det mycket i Universum,oändligt.
Kan säga att jag 2 ggr efter detta fick aningar,bara visste och hörde när jag pratade med en i telefon att något var galet. Detta var en annan person hon försökte alltså 2 ggr att ta sitt liv. Men som tur var hann hon bli stoppad av att jag larmade andra som kunde ta sig dit,jag satt ca 20 mil därifrån.
Härlig berättelse Marina,
Visst har vi hjälpare som uppmärksammar oss på händelser som sker i vår omgivning.
Mång kalalr det för tur eller slump, själv brukar jag sända en tacksam tanke till mina guider.
Sedan har vi ju även ett sjätte sinne som inte är att förakta :)
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
4# Tack.
Jag gör som du, jag tackar min andlige vägledare,healingguide,skyddsänglar,hjälpare och nära och kära. Phu det blev många! Men sån e jag att jag tror att vi har många som hjälper oss.
Tummen upp för 6 sinnet!

Verkligen tur du fick hjälp att vakna, Marina!
Jag tycker det händer inte så sällan att jag får hjälp från andevärlden. Jag tittar då upp och säger- Tack, snälla rara ni 
Känns häftigt att det finns "något" som tänker på mig och som vill mig väl 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
6# Härligt!
Hennes tid var inte inne och du fick idka jordängel
Tack för du delar!
kram
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
8# Jag är med glädje en jordängel.
Tack alla ni som har svarat. Bara kul att dela med sig,extra om det ger som i Chicks fall en bekräftelse på att det finns mycket i universum som vi bara kan ana..
Kram på er.