Gudinnan av Eld och Vatten
Så underbart fin Gilla!
Visst går det att kombinera ibland behöver vi nog lite vatten på elden och tvärsom lite balans!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vad fin - såg den på FB med
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Härlig tavla med mjuka samstämda färger, det är kul Gilla, du verkar ha hittat din "stil" på målningar, det syns tycker jag på färgerna och mjukheten :)
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Tack så mycket 
Ja Indiania, jag tror att vi inte får vara rädda att blanda elementen. Vatten och eld kan behöva varandra, men kan också förgöra varandra. Så det gäller att balansera ;-)
Jane, jag såg att du hade skrivit en kommentar där, tack så mycket.
Helena, ja det känns faktiskt som att jag hittat mig där ibland färgerna och formerna.
Nu har jag tre små gudinnor som vill bli till, men de kommer bli i en helt annan färgskala, lite mera mörkare (hade jag tänkt)
Kram! 
Vilken fin tavla du gjort igen. Jag är fortfarande lika förtjust i den jag köppte av dig.
Kram 
Tack Solblomman 
Ja den kommer jag ihåg, den målade sig själv i princip. Jag bara höll i penseln. Sådan där är helt underbart när det händer.
Kramen!

Vad fiiiiin den var =)
Du är duktig du !! Jag säger som blomman jag, jag har ju också ett verk som är vackert.
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Den var så fin så Gilla som vanligt när du skapar 
Så vacker den blev!
# 7 - Tack Kvaser 
Ja din ametistängel var och är jag fortfarande nöjd med. Det var så läckert att jobba med den lila färgen.
# 8 och #9 - Tack gulliga ni 
Mycket fin.
# 11 - Tackar så mycket