Drömvarsel-verklighet!
Den 5 oktober hade jag i 2 nätter drömt att en nära anhörig till min man låg på golvet och storgrät. Jag berättade det för en del i min närhet bl a min mamma. Jag skrev om det i ett inlägg på en annan sajt samma dag.
Idag fick jag veta att hans hund och ögonsten som var 12 år gammal hängdes i deras hiss hemma i onsdags. 
Jag grät hejdlöst nu när jag fick veta det här 
Men herregud, så tragiskt Jeremina, det är ju förskräckligt sorgligt, fanns det ingen automatspärr på hissen, de brukar ju inte ens starta om någonting finns i vägen 
!
Så otäckt att Du även har drömt om mannens ledsamhet, jag tror ju på att det finns människor som har varsel i sina Drömmar.
Själv har jag det inte, tack och lov, men ibland är det otäckt klockrent.
Kram
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
#1 Så tragiskt ja
Jag undrar också det om inte det ska vara en automatspärr? Jag tror det!
Men jag undrar varför jag inte fick veta vad som skulle hända? Men det var väl inte meningen att jag skulle stoppa detta hemska 
Kram tillbaka Helena!
#2 Vi har pratat en hel del om just Varsel och man funderar på många gånger varför man får dem om det ändå inte går att stoppa händelserna.
Men kanske det är så att vi en dag förstår varför.
Jag sade en gång till JustMe att dessa "småvarsel" kanske egentlgen bara är en fingervisning på att Du ska lära dig lita på det som kommer så att du inte nonchalerar det "stora" varslet som kan dyka upp i framtiden.
Lär du dig att förstå att varslen som kommer stämmer så kommer du även veta när det stora varslet kommer som du faktiskt kan göra någonting med.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
#3 Men jag har haft klara varsel som när min äldre son höll på att drunkna i Finland och jag skickade vissa tankar till honom. Hans kramp hade gått över på en gång och han kunde simma iland.
Jag såg att en hönsgård skulle brinna ner och jag visste att det var höfläkten som skulle vara boven. 3 veckor senare så brann den ned och det berodde på höfläkten.
Det här är flera år sedan och jag tordes inte tala om för de som hade hönsgården vad jag såg. Jag hade precis börjat få dessa varsel.
Men via Drömmar så är det något nytt nu.
Men jag kan tänka mig att det är som du skriver att det är en träning inför det stora varslet kanske…
Så tråkigt Jeremina! 
Jag tror lite som Helena ang. varsel.
Det är inte lätt att förstå alla bilder i drömmarna. Vad de vill förmedla. Det kan vara bra att lära sig att tolka de intryck, bilder, dofter mm som vi får till oss. Både när det gäller som nu i det här med varsel. Men även när vi ska tolka budskap från andevärlden, i sittningar osv
Gunilla!
Jag har velat para vår pudel med honom länge och vi pratade om det lite löst i somras. För jag har tänkt att han är nog borta snart 
Jag undrar om han har hittat rätt på andra sidan lilla Zorro som han hette? När det gick så fort 
#6 Jaa…. det är ju så här att man lär sig något av allt tråkigt som händer. Men det är trista erfarenheter ofta.
Kramar om

Jag ska strax gå och lägga mig men tycker det känns jobbigt då jag undrar om jag kommer att drömma något jobbigt i natt. Kanske jag inte ens kan somna för jag tänker ju hela tiden på den lilla vovven som var vår Mollys pojkvän som vi brukade säga 
Så hemskt! Kan inte ens föreställa mig..
Kram7Marina