Medium!!
Har en fråga jag kanske kan få svar på här!!
Det är så att jag har varit hos två medium på senare tid och ingen av dom kan spå mej!! Då undrar jag varför ingen kan spå mej.
Är själv väldigt medial och har gått kurs i medialutveckling och har varit hos medium för som kunnat spå mej,men dom två senare gångerna jag gått till medium har dom ej kunnat spå mej har ej stämt någonting vad dom sagt,ser nästan ut som dom hittar på¨man får den kännslan av det,snälla Hjälp jag vill spå mej!!
Mvh Eva.
Hej Eva,
Du har inte ställt dig frågan "behöver jag få vägledning", "varför vill jag spå mig".
Jag tror inte att allting är en slump utan det finns en mening i varför du inte kommit iväg till en Vägledare eller att de sista du har varit hos inte lyckats.
Tidpunkten kanske inte är den rätta?
Du kanske själv behöver finna din väg utan en fingervisning från någon annan?
Vi har ju alla en själ ett Ego som vi inte alltid lyssnar på, man kan även kalla det för det undermedvetna.
Det kan vara så att ditt Ego signalerar "nej tack, vi behöver just nu ingen vägledning".
Om så är fallet blir det ytterst svårt för någon att ge dig en bra vägledning.
Det är inga fel på dig alls, tiden är nog inte rätt helt enkelt för att bli vägledd, utan det är tid för att du själv söker och väljer din väg.
Lycka till!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/