God morgon 29 September
Morrn morrn alla.
Håller på och säkerhetskopierar en massa USB-HDD och det tar tiiiid. -tror det här är tredje dagen jag håller på.
Men jag börar se "ljuset i tunneln" nu iaf.
Det är kanonväder ute, solen skiner och det är relativt vindstilla. Får se vad dagen bjuder på. Fin bild GunillaF.
Ha en fin dag alla.
Hej Gunilla och alla andra!
"Var dag är en sällsam gåva" och glöm inte av det, trots väder och vind *gapskratt* /kram

Soligt och kyligt här!
På tal om kyla… så skall denna vinter bli den kallaste på 1000 år!… enligt polska meteorologer.
*burr*
Önskar alla en "braig" dag!
Godmorgon alla!
#3 Neej! Måtte meteorologerna tagit fel!
Vill inte ha för kallt!
Passar på att njuta av denna dagen i alla fall!
Ha det gott alla! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon allihopa!
Snart är vi inne i oktober, jisses vad fort det går!
Ha en fin dag!

#4… Ja.. hoppas med att det är fel och när jag kollar runt lite på nätet så blir jag osäker på dessa uppgifters trovärdighet. 
Ja Indiania… det är rätt inställning tycker jag… man skall passa på att njuta av dagen! 
playja!!
Häftigt kalt.Läste på en annan sajt hundra år…
God dagens på er alla…..Nu skiner solen ute o mina fönster gör sig
påminda om att det behövs tvättas..Men det skiter jag i.Går o öppna om man vill se något….
Ja ha det gött där ute……
Lena.P är jag i verkliga livet.

#7… Ja chik.. jag brukar kolla på 5an… "Vakna" (ett morgonprogram) där dom läser upp nyheter ur Expressen, Aftonbladet och Metro. Det var därifrån jag fick 1000 år. *s*
Men så började jag fundera lite. (jopp! det händer ibland att skallen funkar) *s*
Jag började googla lite. Därav min osäkerhet hur uppgifterna stämmer.
Blev så full i skratt… satt och titta på mina fönster och dom behöver en puts dom med.. och tänkte - Nä.. det skiter jag i idag! 

Hej!
Här lyser solen så grannt,underbart!
Ha en kanonfin dag på er.
Kram
God Lunch får jag väl lov att säga, jag har haft en stressig förmiddag, inte kul alls och har nu lite lunchledigt.
För ovanlighetens skull hade jag en färdigköpte Viktväktar låda(en sådan där fryst) och njaa, inite var det speciellt gott även om den slank ner.
Ha det bra i solen eller vilket väder Du nu kan tänkas ha.
Kram
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

#11 Lycka till Kerstina, så kul ni kommer ha det 
//Hellas

#12 Tack, snälla 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

God eftermiddag i tråden!
Solen skiner mellan molnen och det är kallt med härlig luft ute!
Dagen ägnas åt jobb och träning, däremellan blir det scouterna för minstan och lite matlagning - som vanligt.
Om fönstren behöver putsas tar min man hand om det - tack gullehjärtat. Han sprarar sin hustrus kropp =).
Funderar på att göra min guidade meditationscd ikväll, skulle behöva komma igång lite. Vill gärna veta vem det är som gömmer mina grejer och flyttar runt hemma, någon som är busig antar jag .. =)
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
sol ute o inne - mycket göra just nu så hinner inte vara inne här så mycket
Lycka till i kväll Kerstina
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#15 Härligt att se en liten skymt av dig och du låter lite piggare med så jag förstår att din förkylning är bättre.
Kram
//Hellas
16 jo lite bättre är det allt men men……host host fortfarande och mycket nu med tidningen som ska vara klar den 1 okt och så är det ju kurs i helgen igen, uj uj
sitter med mediumoskopet just nu
kommer in mer efter nästa helg!
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"