Andlig konst?
Idag tänkte jag att jag skulle göra något med rymden och mörk himmel, så jag använde mörk lila, lite vitt att ljusa med, svart,blått och lite guld.
först började jag att "plank"stryka för att få en mörk bakgrund, Men sedan så började där hända saker, jag började kladda med vitt , dutta med en papperstuss, dutta med lila och med guld.
Och så hade det blivit en form.
Kanske jag låter den vara som den är, kanke inte. Får se hur det ser ut när den har torkat.
Är det en liten alien som kikar fram ur nån liten grotta? 
Wow Gunilla, vilken häftig målning!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag får en känsla av att det är en kvinnai profil som är gravid.
Hon håller armen lite böjd över huvudet.
Det märkliga är att hon är gravid men befinner sig inne i livmodern.
man kan tydligt sesjälva livmodern med dess öppning.
Jättespännande målning som ger utrymme för egna tolkningar *I Like*
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Kul med att alla kan tolka olika :-)
Själv ser jag någon som står där ute, eller inne, och dit ska jag. Måste bara våga ta mig igenom.
Detta var så roligt att det blir fler gånger. Har aldrig gjort så här förut.
Det märkliga är att den inte är så ljus som syns på bilden. Jag hade ingen blixt och det var ganska mörkt i köket när jag tog bilden. Färgen lyser av sig själv. Men bara här på bilden.
Jag kommer att ljusa upp den lite, annars gör jag inget.
Kul :-)
Jag ser ett par. De håller varandra i handen och ger varandra en kärleksfull kram.
Jag ser något i moderlivet … en varelse som kan vara en guide, hjälpare.
Detta motiv var underbart Morgaine
från en annan värld till en ny värld
eller någon som vandrar mellan olika dimensioner.
# 5 och 6- Ja ni har rätt båda två. Jag ser också en kvinna som bär på ett barn nu helt plötsligt. - Märkligt!
Är det du som målade eller var det nån annan, typ andemålning eller vad det nu kan heta där man låter nån annan ta vid styrkontrollen.
Jag får till mig transformation och det lustiga är att i förra veckan lyssnade jag till en låt med Karunesh som också hette transformation! 
Cool! Gillar ju lila :-)
# 8 - Det var någon annan som tog över. Jag släppte helt kontrollen. När formen hade blivit färdig så kände jag att det var jag själv som målade. Upplevelsen var nästan "berusande"
# 9 - Ja det är nog som jag också ser det, något som håller på att ta ny form. Men det var det andra som också såg, men andra sätt. Visst var detta märkligt!
#11 Ja det är magiskt! 

Ser någon som kikar fram ur ett hjärta!
Vilken härlig bild som lämnar så många tolkningar och talar till oss!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 13 - Tack Elpida :-)
Ja visst är det ett hjärta!