God morgon 28/9
Hej alla vänner!
Jag tänkte att enda chansen för mig att få göra en godmorgontråd, det är att göra en innan jag lägger mig. Och det är ju morgon för klockan är snart halv 3 ;-))
Hoppas ni vaknar till en underbart ny härlig dag! Jag är så glad för den cirkeln jag fått börjat med jättegoa cirkelvänner 
Så nu kan jag inte gå ned i varv och sova så jag sitter här och surfar runt.
Må så gott, alla! 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

#0.. *ha ha ha* Jamen det är en bra idé! Då är morgontråden klar när man loggar in! 
Vad roligt att din nya cirkel är en "hit". 

Idag är det kyligt ute men härligt friskt så man piggnade till ordentligt av första hundrastningen. Det behövdes då jag är duktigt trött efter ha rensat och förvällt kantareller i 2 dar.
Vi hittade fantastiskt mycket i söndags, var riktigt nöjda när vi vandrade hem och duktiga hade vi varit för att slippa rensa så mycket hemma försökte vi ta det värsta ute i skogen.
Kom hem… och på verandan stod en IKEA pappkasse FULL med kantareller som en kompis lämnat till oss! Det var ju iofs väldans snällt.. men så typiskt när vi för en gångs skull plockat själva… + att dom vi fick var halva skogen med! *s*

Ha en fin dag och va rädda om er!
Hej alla Medialare 
Här möts jag av varma ord och en vacker bild och en avundsjuka med att få äga alla Playjas kantareller.
Helst nu när dom är rena och fina 
Ha en bra dag/ kram
Hahaha…Kerstina, vad smart du är…startar upp tråden så även den som är uppe före tuppen kan få ett god morgon!
God Morgon från mig med! Idag hade vi minusgrader och morgonfrost. Hujja! Idag blir det jobb för min del och jag ska försöka hinna städa lite innan jag sticker iväg. Just nu sitter jag och laddar med en stor kopp kaffe.
Ha en godis-dag alla!
Godmorgon allesmmans
önskar er en fin dag!
Godmorgon alla!
I natt har vi haft vår första frostnatt det är vitt på taken o bilen har is på rutorna. Nu vill jag göra som björnen gå i ide o komma fram på våren.
Strålande solsken så dagen blir bra i allafall.
Ha det gott ni med. 
Hej alla!
Vi har också haft frost i natt men det är sol både ute och i sinne.
#4 Chik vilken härlig bild!
I dag skall jag ändra ett par gardiner ( hoppas jag )….
Hoppas ni får en dag full av ideèr och glädje! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla! Ingen frost här än! Solen skiner men det var bara +5 imorse här i norra Halland.
#1 oj vad många kantareller……..man blir allt lite avundsjuk.
Kram från mig
Hejsan!
Gick en sån underbar strandpromenad i morses,solen lyste och vågorna skummade.
Ha en fin dag på er.
Kram
God middag - ska iväg snart - Fysisk cirkel
så hinner inte vara inne så mycket idag heller
ha en bra dag alla!
Playa jag kan taemot svamparna om du inte vill ha dem
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Go middag alla !
Ta till vara på dagen eftersom den är så härligt ljus och fin….snart är allt mörkt och tråkigt….så passa på och njut i solen sken. För det ska jag göra =)
Ha en bra dag alla!
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

NU har jag fryst in det sista *phu*
#3 & #9 inte vara avundsjuka *s* Jag drömmer kantareller…blundar jag så är det kantareller jag ser i drivor. Allt jag luktar på tycks lukta… jo vad då? Just precis. KANTARELLER!!! *asg* Idag skall vi äta något som vi alltid har svamp i, men kom överens om att denna gång hoppar vi över det. 
Har varit ute och plocka äpplen och stoppat in en äppelkaka ugnen så man får en annan doft i näsan än k a n t a r e l l e r. *fnittrer*
#11… Ja.. det förstår jag..*s* 
Men jag visste inte att svamp höll sig så länge i frysen bara man hade lite vätska med.. upp till 2 år. Härligt!!! då vi äter mycket "svampisar".
Ha en bra cirkel.