Godmorgon 26/9
Hur har natten varit, skön och vilsam hoppas jag så att ni nu är redo för vad den här söndagen har att erbjuda.
Hemma hos mig är det mulet och det märks nu att hösten verkligen är här.
Det är gråtrist och dagen tycks inte vilja vakna ännu.
Nu ska jag avnjuta en god frukost med nymalet kaffe.
Kram
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

God morgon! 
Har oxå gråmulet och lite kyligt idag men vad gör det?! *s* Vi hade så fantastiskt väder igår så det får man vara tacksam för!
Tog sovmorgon idag då jag hade maraton filmtittarkväll igår (5 filmer) så det blev lite sent! 
Nu tänkte jag fika och läsa igenom trådarna.
Idag blir det ut i skogen igen för att plocka kantareller.
Önskar er alla en skön söndag!

God morgon i stugorna!
Idag är det grått, regnigt och blåsigt, men vi hade en superdag igår. Vi gick i t-shirt och linne och bara njöt av att finnas till
.
Idag ska vi på fotbollsmatch, där går väl ungefär större delen av dagen. Ikväll blir det bara söndagsmys och förberedelser för nya veckan som kommer
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Go förmiddag!
Här skiner solen för fullt men blåser kraftigt. Eftersom jag var i svampskogen igår får det bli plock i trädgården idag. Ska jag tro på Yr ska det bli sol fram till onsdag och inte så kalla nätter, då kan en del blommor få stå kvar ute ett tag till så vi kan njuta av dem i lä.
Ha en bra söndag 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Hej!
Här har vi gråväder men skönt tycker jag. vi har gått en härlig strandrunda. Nu blir det att läsa o mysa.
Ha en skön Söndag på er.
Kram

#5# Vad härligt med att få skörda det man sått :-)
Första året för min del med växthus, men det har blivit en del gurka och tomater. Har lite paprika nu som ska tas in.
Ska gå till skogen med hunden strax. Är lite kulet ute, men bara att lära sig nu att man får klä sig varmare.
Önskar alla en härligt skönt söndag 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
God eftermiddag!
Hoppas alla har och har haft en skön söndag. Här har vi strålande solsken för första gången på flera dagar. Men det är ganska kallt, skulle behövt fingervantar idag kände jag.
Ha en fin kväll goa vänner!