Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettandlig-inspiration
Läst 1689 ggr
eleri-still-twinkle
0

Luna...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En av de stora målningarna, jag är så svag för de ENORMA dukarna…tänk att få måla en hel vägg hos ngn, en dag*drömmer*

Hellas
0

Härliga Luna som förgyller och lyser upp tillvaron.
Jättefin målning, det är en typisk Eleri tavla m,ed de fina klara färgerna och kraftfulla drag (låter jag "rätt" nu).

Är det inte svårt att måla stora tavlor?
Det finns ju gigantiska verk och det måste ju vara svårt för konstnären att kunna se helheten utan att behöva skutta upp och ner från en stege hela tiden.
Eller är det så att man har bilden i huvudet!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaF]
0

Åter igen en snygg målning!Skrattande

eleri-still-twinkle
0

Helena: Jo men det låter alldeles rätt*ler* Jag älskar färg och det kraftfulla, men även det spröda i det i det starka:)

Det är faktiskt i mitt fall enklare att måla STORT än mindre…just pga att jag inte "begränsar" mig vid "verkliga" mått eller realistiskt konst…det får exp bli en "tre-mila-arm". Jag ser oftast mina tavlor enorma…jag vill att de ska välla ut över tavlan, så det är en riktigt utmaning varje gång jag målar mindre motiv*ler*

Sen hade det säkert varit en utmaning att stå på en stege och måla en hel vägg…det hade nog blivit att man fått stiga ner och backa för att ta in målningen och sedan fortsätta bit för bit:)

*kram*

#2 TackKyss Jag tog mig friheten att bli inspirerad av din kunskap om healing. Jag hittade ett par vackra pappersblommor och fantastiska små runda stena som ska glittra till i mitten. De går i pastellfärger….milt grönt, ljust blått och ljus blekrosa :)

[GunillaF]
0

#3 Jag ser tydligt det tredje ögat glittra där i mitten!

Tyckte väl att det var något igenkännande över målningen!Glad Det är väl härligt att någon blir inspirerad av vad jag gör!!!Kyss

eleri-still-twinkle
0

Kyss

eleri-still-twinkle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gunilla…detta är blommorna jag menade*ler* Luna är en äldre tavla :)

*Kram*Glad

[GunillaF]
0

#6 Söta! De ser ut som små Majblommor!Glad

[GunillaR]
0

Ja men nu blev det ju ännu mera måne Glad

Hon är väldigt vacker - naturligtvis.

Sitter och fnurlar på om du skulle ge dig på en vägg bara för att känna på det. Har du ingen egen vägg, eller en bekants vägg? Eller en vägg i en …………..träningslokal kanske………..Flört

För naturligtvis finns där en vägg som vill målas! Det är jag helt övertygad om!

Playja
0

Fantastisk Eleri!  … mer behöver man faktiskt inte säga. *s* FlörtKyss

Marina2
0

Den är "trollsk" o vacker!