Drömtavla
Är det någon som har någon erfarenhet,hur man gör en sk drömtavla/bild.
Fick rådet att klippa,rita,måla och skriva på ett ark. Det jag ville uppnå. Och att jag sedan skulle rena den med saliva.Och att sedan sätta tavlan/bilden.Så det är det första jag ser och det sista jag ser under dagen..
Är det någon som har gjort sk drömtavla eller bild…Lite svårt att komma igång..
Tacksam för all hjälp jag kan få…
Mvh Siv
Jag har aldrig gjort någon drömtavla men det är nog ungefär som en del gör när de vill t.ex banta. Då sätter de upp ett foto av sig själva så som de såg ut när de var smal. Det är en slags affirmation. En påminnelse om det du vill. Det är säkert jättebra.
Salvia eller inte kan jag inte svara på. Jag blir bara frågande till vad den ska vara bra för?!
Gör en tavla utifrån dig själv och det du önskar.Sätt upp den där du ser den ofta och tro och lita på att det du vill ska gå i uppfyllelse.
Lycka till!
#0 Jag blev så nyfiken på drömtavla att jag googlade lite och fann
Drömtavla låter ju jätte-fiffigt.
Man fokuserar på sitt/sina mål på ett helt annat sätt med en sån. Kan vara något att fundera på för mig med kanske.
TAck för länken.Har börjat lite..Tänkte göra klar den i dag..En drömtalva,passar mig rätt bra. JAg är en person som behöver göra saker konkret. Lättare för mig att fokuser om jag får använda alla mina sinnen..
Fick rådetatt göra en tavla.
Drömtavla alltså (duktig på göra andra tavlor annars) Har en hel del planer,som jag vill förverkliga…
Hahaha, ja passa dig för att göra andra tavlor, nyfiken!
#4 Vad kul. Kanske du visar en bild på din tavla när du är klar med den eller beskriver den hur den ser ut!
#5 Jo du..Göra tavlor är liksom ming grej
Men det är ju av misstagen man lär sig.Så jag bode väl vara full lärd jag 
#6.JAg återkommer när min drömtavlar är klar.Försöka lägg in den.Är inte så duktig på datore.Kanske sonen kan hjälpa,sin smått förvirrade mamma…
Jaa, barn är bra att ha dom!
Jag gjorde en sån tavla för en herrans massa år sen. Fast jag tror vi kallade den för "Skattkarta". Klippte och klistrade från tidningar och jag minns att jag hade både bilder och text och uttryck på tavlan.
Om vi använde salvia minns jag inte men den skulle hänga framme där man såg den så ofta som möjligt.

//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/