God morgon 21 September

God morgon!
Grått och trist ute men skönt och härligt inne. Eller nja, lite kallt i mitt rum är det men jag har som tur är en varm och go' poncho att slänga över mig. Nu blir det jobb, jobb och sedan soffmys med ungarna!
Må så fint!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon Gunilla F Här är det mulet men inget regn ännu.
Det blåser.
Hoppas att dina fötter torkar snart

Huvud saken man håller sig torr om fötterne.

Jag tänker på Emils ord till sin pappa

Ha det gott vi hörs.

Hej på er !
Här kan man bara sitta och sjunga "För jag har bara, regn hos mig". Usch vilket tråkigt väder…..men å andra sidan så kan man göra saker som lyfter ens sinne idag…..Som tex, fira att farsgubben fyller år "hipp hipp hurra"….
Så jag ska åka dit och överraska honom med blommor och trisslotter….han fyller inte jämnt. Så det blir inget stort kalas =)
Hoppas ni får en bra dag i alla fall…..och DU!! Ja, just du !!
Sköt om dig !! Kram/Magnus
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Godmorgon alla!
Idag blir jag privatchaufför till min vän som opererat foten. Vi ska till veterinären med valpar (fick 7 st) och ge några av dem chip. De ska levereras utomlands så det är lite mer bråttom med dem. Lägger in en bild på en av dem gullegrisarna
Ha en fin dag alla!!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Godmorgon alla!
Här är det fint väder och solen är framme.
Känner mig lite förkylningshängig i dag. Har inga planer för dagen, det blir som det passar.
#4 Vilken liten goding såå söt!
Ha en härlig dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Här är det uppehållsväder idag efter ett oavbrutet regnande hela dagen igår.
Ska bara ägna mig åt ingenting idag. Hålla på lite vid datorn och gå en promenad.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej alla!
Men vad är det för ras på godingen i #4 Kerstina?
Jag och hunden har nyss kommit in från en grå och kylslagen promenad. Men jag blev varm av allt fint som vi hittade under vår väg.
Kameran över axeln som vanligt och många motiv blev som vanligt fotade 
/kram

#4 Men jösses så söt lilla puddingen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hej hopp! 
Grått & regnigt idag men 12-13 grader är det, så man får vara tacksam ändå!
Vaknade före 5 imorse men så ville hunden gosa lite efter mat å utgång. Då la vi oss i soffan och han på mig som en katt..*s* vilket fick mig somna om igen och vaknade först för en timme sedan. Har sovit väldigt konstigt och lite dom sista veckorna så den tuppluren var välkommen. 
Nu blir det långpromis… sen skall jag fortsätta röja upp i ett rum som vi haft som "skräpkammare". Är sista delen som skall isoleras innan vintern.
#4… Åh vilken liten fining…så söt! 
Önskar er alla en toppen bra tisdag.

Mornings alla!
Fy, vad det regnar här också idag! Det smattrade på ordentligt redan när jag steg upp kl. 06 i morse.
Ha en fin-fin dag alla!
god morgon
här är det gråväder så jag tar inte med mig kameran ut idag. Tur man kan njuta av andras fina bilder också.
ha en fin tisdag alla! 
Hej
Här blåser det som attan! Vovvan o jag gick genom ett tomt stugområde i morses. Ja nu har ju alla sommargäster åkt hem.
Önskar er alla en fin dag.
Kram/Marina
God eftermiddag - fyyyyyyyyy vad jag är förkylt
jag tror jag behöver en av dina valpar kerstina då blir jag nog frisk- gud så söt
Ha en bra dag ni som kan _ själv dricker jag vitlöks o ingefärste med honung - så Joel stackarn kan inte va i närheten
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#7# Artige Vidar på bilden är en Lapsk vallhund. Det är 7 valpar i kullen
#13# Det är inte mina valpar, Jane. Min kära väninnan äger dessa godingar. Jag har min 12åring (Stabyhoun) och han ska få vara själv den tid han har kvar. Men jag är såååå sugen. Hon har en tik som inte är såld. Hon säger att hon kan spara henne till mig ;-))
Skickar healingkramar till dig, Jane och slå en slurk whisky i te´t så ska du se det blir bättre
Sen får du/ni gottar er med en annan go bild på dessa underverk
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
14 aha - ta den:-))) whisky njeee
healingkram jaaa
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#14 *Vill haaaaa* voffsing 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/