Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: kurser
Läst 3367 ggr
signemo
0

Så feg

Ibland så erbjuds jag öva på att kanalisera med fina vänner via internet.

Borde bara tacka och ta emot. Det är inte farligt att göra bort sig. Jag träffar troligen aldrig min internetvänner.

Men jag blir helt blokerad

Men mitt problem är att jag aldrig känt en tillstymmelse till ha ha direkt kontakt med någon från andra sidan som skulle vara riktat till någon.

Skulle gärna vilja ha förslag på distans kurser eller på platskurser. Jag bor i Halland

Var rädda om varandra

chik
0

Energiringen startar för säsongen med informationsmöte i Fridhemsgården söndagen 12/9, se vidare föreningens hemsida.
Det kommer att bli en del aktiviteter här i Inlandet. Kom med förslag!
Sprid inf och tag med intresserade vänner och bekanta.

De bästa hälsningar
Birgitta i Fridhemsberg

Signemo Det är ju inte långt från dig.o sen har vi i Medborgarskolan i falkenberg.lite olika saker.O det är så trevliga människor som är med o man lär sig så mycket.

Sen så har du FB vännerna som okså är i Falkenberg.Där Tommy var nu.Det är bara o trycka här

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tuva-Lena
0

#1 Du chik, menar du att medborgarskolan arrangerar mediala kurser..? Det är ju isåfall otroligt bra!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

chik
0

Tuva.Nej.Men vi får låna lokaler av dom.O jag tror att det blir gratis..O då kan vi hålla nere priser.Vi vill att alla skall ha en möjlighet o vara med.Så vissa saker är gratis o visa betalar vi bara det som den som leder vill ha…

TISDAG

ONSDAG

TORSDAG

FREDAG

LÖRDAG

SÖNDAG

1

2

3

4

5 Zumba  14-17 Medborgarskolan

6 Medlemsträff 18-21,30 Medborgarskolan

7 Inger-Lena har föredrag om Gudinekraft.

Medborgarskolan 18-21,30

8

9

10

11

12 Planeringsmöte i Fridhemsberg 14,00

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tuva-Lena
0

#3 Va? Står det Inga-Lena?! Förvånad Det heter ju jag också! Det finns alltså fler Inga-Lenor som är ute och slirar på de andliga vägarna.. Skrattande

Du signemo, tror du inte att det kan bero på att du är rädd att misslyckas istället? Jag minns när jag hittade den här tron/filosofin, som var det bästa som hänt mig, så var jag jätterädd över att det skulle visa sig att det var bluff, eller att det inte skulle fungera för mig. Därför lät jag bli att testa så länge som möjligt. Jag visste att jag skulle bli så ledsen om jag misslyckades, för då skulle mitt ifrågasättande ta fyr under brasan också. Och jag ville inte lämna den här nya tron, som ju är så hoppingivande för alla människor. Kan det vara så för dig också?

signemo
0

# 4 Jo det kan vara så. Men framför allt att ta upp andras tid . FAST jag vet att det inte gör något alls vid övningar. Det är det övningar är till för.

HAr fått höra det många ggrFlört.

Jag tror fullt o fast att det funkar för andraGlad

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

Tack Tuvan nu trillade poletten ner i min skalle!

man kommer verkligen ingen vart när man gasar och bromsar samtidigt, men att bli medveten om det är en bra början till göra något åt det. Glad

jag tror att vi står och trampar på samma station du och jag signemo. Flört

Cristine
0

Signemo har ju inga problem att få in någon hon sitter ju och pratar med de sina i bilen och hör också vad de säger.Flört

Ni två blockerar er själva för du förnimmer och hör Maggan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

ja då är hon kanske några stationer före mig. Flört

Men jag tror på det med blockering av sig själv… nånting är man rädd för…Obestämd

Tuva-Lena
0

#8 Ja för mig är det nog också så. Nu har jag lycktas många gånger under resans gång, men det är länge sen jag kanaliserade just nu - och då kommer rädslan tillbaka. Därför tänker jag ta tjuren vid hornen och tvinga mig till det. Så gjorde jag sist också. Tyst Vi får se vad som händer, det är ju i alla fall inte dödligt - om man nu får snitsa till det lite.. Flört

Hellas
0

#9 Nä man behöver ju inte ta allt så himla gravallvarligt Flört

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[MargaretaA]
0

tjuren vid hornen var det. du har nog rätt där Tuvan Flört

Hellas
0

Många gånger kan det vara enklare att komma igång och släppa nervositeten om man först "läser av " en person.
Om det sedan kommer någon mer på besök så är det ju bara ett plus i kanten.

Men utgår man ifrån att man först och främst ska göra en avläsning så tror jag att blockeringar som nerver kan släppa med automatik Tungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/