Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 1436 ggr
eleri-still-twinkle
0

Fejd! :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Som en del vet så fick jag det hedrande uppdraget att vara gästsångerska i det svenska folkmusikbandet Fejd:) Det var fantastiskt och jag vill hylla dessa otroliga själar och musiker. Bandet "leds" av två bröder som är som hämtade ur vikingatiden. Vi snackar långt honungsfärgat hår och tors hammare runt halsen*ler* De gör sina egna instrument och skriver och skapar helt otrolig musik!

Så här kommer jag lägga in några låtar så ni får ta del av den svenska folk-musiken*ler*

*Kram*

eleri-still-twinkle
0

Storm

eleri-still-twinkle
0

Huldran

eleri-still-twinkle
0

Och min lilla gäst-sångs-låt "Älvorna Dansar" :)

Hellas
0

Hur är det Eleri, när den musikaliska inspirationen kommer, vad känner man, tänker.
Fungerar det som när man blir inspirerad i skrift eller då man målar.
"Det bara blir"

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

eleri-still-twinkle
0

#4 Vet du…jag har aldrig skapat musik, men jag har haft välsignelsen att umgås med musik-skapande själar i hela mitt liv. Min man till exempel…han får en känsla, eller nuddar vid ngr toner och stunden senare växer det fram musik*ler* Det är så fascinerande att se på…så jag skulle kunna likna det vid hur jag känner när jag målar:)

chik
0

Eleri.Vilken musik.man ser hur det springer runt bena av älvor vättar alver o ja det som inte fins.

Tackar …

Lena.P är jag i verkliga livet.

eleri-still-twinkle
0

Visst är det bra! Dom är så otroligt begåvade!!Skrattande

[GunillaF]
0

Eleri. Är det du som sjunger? Vilken vacker röst!!!Kyss

Har Fejd spelat på Urkult? Jag tycker att jag känner igen deras musik.

Tuva-Lena
0

Du sjunger ju som en …älva! Förvånad Vilken vacker röst du har! Vet du, dom skulle tjäna på att ha dig som permanent sångerska.. Sedan kan dom bilda kör bakom - som i den här sista låten som var underbar! Jättefint var det! Håller med chik, jag ser också älvor och naturväsen framför mig när jag hör musiken. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Playja
0

"0… Har haft förmånen att lyssna till "dina" Fejd förut och gillar.

Imorgon när min "min gubbe" åkt till jobbet skall här göras en spellista och koppla datorn till högtalarna… sen skall det "poppas"   Skrattande

Tack för du delar med dig "Metal Fairy"    Flört

eleri-still-twinkle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack godingar!Kyss Jag fick den fina gåvan att vara med på ett hörn o jag är så tacksam, att sjunga med dem var fantastiskt!:) älskar dock Patriks hesa, "jordiga" röst, han är så mkt natur, vår historia och passion i ett*ler*

#8 Jag vet inte om de spelat där, men de härjar runt en hel del så det är mkt möjligtSkrattande

#9 det hade varit jättekul att hitta på med dem:) Vi får hålla tummarna för framtiden*ler* Snart släpper de sin nya skiva, så håll utkik på www.myspace.com/fejd :)

Ja visst får man dessa underbara inre bilder av naturen och dess väsen*mys*

Playa:Kyss

*Kramar*

Jane-Lyzell
0

11 Så vackertGråterKyss det käns i hjärtat när du sjunger! och vad duktiga FejD är!!!!

Tack för att vi får ta del av dig i sång och konst!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Howliten
0

Magiskt. Glad Tack

Jag är glad. Är du?

JustMe08
0

Vackert och trollskt! Jag håller med andra här; vilken fin röst du har Eleri.Glad

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

eleri-still-twinkle
0

Kyss Tack godingar!