The Living Matrix
Såg en bra dokumentär härom dagen. Filmen handlar om sånt som mediala redan ser som självklart och har vetat om sen urminnestider men det var ganska så kul att få höra vetenskapsmän, fysiker m.m. berätta om olika forskningsresultat de fått fram när det gäller vårt energifält och vårt sinne!
Kan varmt rekommendera den!
Medarbetare på Tarot
Oh…missade som vanligt
Vet du om det går någon repris?
#1 Jag såg den på en DVD som jag lånat av en kompis. Vet inte om det gått på TV…
Medarbetare på Tarot
Aha…
Men du kanske kan berätta lite mer för oss andra?!
Jag har sett några klipp på Youtube som var bra.
oj, det är lite svårt att redogöra för innehållet mer specifikt.
Mycket handlar om vår egna självläkningsförmåga, healingenergi, positivt tänkande m.m.
Eric Pearl är med och intervjuas samt ett par personer som blivit healade och läkt sig själva från bla cancer. Emellan intervjuerna av patienter går vetenskapsmän och fysiker in och berättar om forskningsstudier som styrker det patienterna talar om.
Medarbetare på Tarot
http://www.thelivingmatrixmovie.com/
Kolla på detta klippet!
Medarbetare på Tarot
Jaa, det har jag sett. Så himla bra! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Jag får inte den länken att funka.
Är det den här?
Japp det är denna trailer!
Medarbetare på Tarot
Kollade in trailern - wow! 
Intressant.bara det att det blir så hakigt för mig.Efter som jag inte kan Engelska.Men intressant…
Vidion verkade det som man kunde sända efter..Eller???
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har filmen här hemma och den är verkligen både intressant och sevärd. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Intressant!
Självläkning genom placebo-effekt. Där kan säkert finnas många lösningar i detta tänkesätt. Det behövs säkert nya sätt att se på kroppen och sjukdomar än den traditionella skolmedicinen, som många gånger bara botar symtomen och inte själva sjukdomen - eller kärnan till denna.