Godmorgon 12/9
Idag vaknade jag väldigt tidigt, det känns lite kymigt eftersom jag inte behöver gå upp denna tid.
Det är grått och trist ute, vi får väl se vad dagen har att ge, jag ser med spänning fram mot det.
Jag måste sätta mig och arbeta lite idag eftersom jag ligger efter med en del på jobbet så det står på mitt schema.
Ha en underbar dag!
Kramar
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Godmorgon! Även jag vaknade tidigt. Ute regnar det och jag som skulle gå på marknad sen, hm, hoppas att det slutar tills dess. Ska sedan iväg och arbeta.
Önskar er en härlig söndag. Kram
Gomorron. Här är det också regnigt o grått. Igentligen en dag för att vara inne. Men funderar på att åka till Långarydsdagen. Det är marknad o släktträff för LÅngarydssläkten.
Ja vi får se. Ha en fin dag allesamman Kram
Var rädda om varandra
Regnit o grått här men sol inne
ha en bra Söndag alla!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Godmorgon!
# 3 Vilken härlig bild pår regnbågen Gunilla.
Grått och regnet hänger i luften.
Agilitykurs i eftermiddag. Annars bara slappedag.
Ha en skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon
här är det grått och varmt.
Dagen går i förberedelsens tecken då vi ska leva skärgårdsliv i veckan som kommer. Det var ett tag sedan nu och vi börjar sakna vårat lilla torp (och jag tror det saknar oss också).
ha en fin söndag alla 
Goförmiddag!
Regn o grått men skön dag!
Ha en goo dag
God dagens i denna del av Boxen.Fin bild Gunilla..Regnbågen.
Vi har varmt o fuktigt här men inget regn..
O jag är en slö o lat människa, sitter i morgonrocken fortfarande.Phuv vad jag är slö…
Ja alla, ha en fin dag, med vad ni nu gör.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Mitt På Dagen!
Idag är det regnigt och ganska kallt här uppe. Jag skulle vilja stanna inne och bara ha en mysdag, men se det går inte för jag måste iväg och jobba:)
Ha en fortsatt fin söndag alla!