God morgon 10 Sept.
Gunilla o ni alla andra god dagens..
Vilken fin bild.Tack för den.
Regn har vi här.o jag har inte tid o sitta här vid datan, för jag skall ha främmande nu på morgonqviste.
Så alla önskar jag en bra dag…
Lena som har regn ute o sol inne.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron.Gunilla o Chik o alla andra.
Låter fint att Du har sol Gunilla. Den är speciellt härlig på hösten. Vi här nere Chik för tända värmeljus och låta oss ha sol i sinnet.
Ha en fin dag
Var rädda om varandra

Hej och god morgon "Gunilla,Chik,Signemo och alla andra".
Vad härligt att ni har fint väder….här är det dimma och riktigt gråväder…Hoppas ni har en skön dag och ta hand om er !
Kramar/Magnus
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Godmorgon allihop och vilken fantastisk underbar bild Gunilla :)
Ha det bäst idag!!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Gomorron!
Glad att andra har ett fint väder medans vi har det grått.
Ha en goe dag idag och en trevlig kväll
Go'morron allihop!
Dina bilder borde du samla ihop till en utställning Gunilla. Dom är ju bara såå underbart fina!
Vi har lite växlande väder här hemma, soligt, molnigt om vartannat och sen blåser det. Men det är bra det, för då kanske koskitlukten försvinner ifrån byn! 
Hela byn är indränkt i gödselvatten ifrån gödselbrunnarna, och går man ut så får man en känsla av att lungorna skall frätas sönder. Vilken stank! Här bedriver Svalöv sina försöksodlingar för norra Sverige så det är dom åkrarna som sprider odörerna.
Drar in till stan och kollar nya stallet idag - lite jobb också men det är av underordnad betydelse just idag.. 
Ha en finfin dag allihop!
Pållarna i sommarsolen!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
GodMorgon på er!
Idag har vi lite grå-väder minsann. Men det gör inte så mycket, jag ska ändå jobba.
Ha en jätte-fin fredag alla!
Morrn morrn

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Godmorgon alla!
Här blir det lite städning och sedan hälsa på en god vän som opererat sin halgusvalgus. Hon behöver lite sällskap :-) Där finns också 7st underbara små hundvalpar, 4 veckor gamla. Underbara 
Må riktigt gott, alla!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Godförmiddag alla!
Jag har haft sovmorgon och solen tittar fram då och då.
Fina bilder Gunilla och Tuvan! 
Nu skall jag göra en mjukstart på dagen!
Ha de gott alla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Dagens allesammans!
Tempot i dag blir lååångsamt.. handlig och kurera hela familjens envisa förkylning för att sedan gratulera syrran vars familj är lika förkylda de.
ha en skön fredag!
God eftermiddag - vilka fina kort ni lagt in
man blir glad se dom!
Har kurs i andlig healing hela helgen - bara älskar healing
kram
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
God eftermiddag!
Ser ut att klarna upp efter en grå och lite regnig förmiddag.
Förmiddagen har gått till att storstäda huset. Nu blir det promenad med Silver närmare kväll sen lite mys i soffan framför tv-n
Tillåter vädret åker jag till Sofireo i Helsinborg i morgon bitti och titta på hundutställning och agility tävling.
Ha en fin fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God eftermiddag!
Här har städats så nu ska jag ut i solen en stund medans den är framme.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
goeftermiddag
I morgon blir det loppis på gatan här hemma, så jag fick plocka fram kartongerna med mina överblivna loppisprylar sen sist som legat och gonat sig i ett blött garage i två år och de var i starkt behov att diskas.
Så här såg det ut innan jag började kl 7 i morse. Nu är allting äntligen rent och nedpackad igen för vidare transport nedför trappan och ut i morgonbitti.
NU är Maggan trött och ryggen värker
Oj är det en sån där vaggaj att göra äppelmos i i fönstret? Borde nog göra en rensning här också
Var rädda om varandra
ja det är det. men jag slängde den. Den var tyvärr svart av mögel på sina ställen. Sånt kan man ju inte ens försöka sälja till folk.
Fast ingeting av det där är mina grejer. Det mesta är från mormor. Jag hoppas hon förlåter mig för att jag inte kan behålla alla hennes pryttlar. Jag har sparat det finaste för mig själv, resten måste tyvärr bort. 
#17 Maggan vad du har legat i! Nu får du vila ryggen ett tag! 
Jag vet att din mormor förstår dig
Kram
Jo det är ju så hemmets fylls ju. Och jag tror inte de vill att man skall ha grejerna för att vara snäll. Det är ju underbart om andra kan glädjas av det.
Var rädda om varandra
Tack jag hoppas hon gör det. Problemet är att hennes grejer var så viktiga för henne. Hon frågade alltid oss barn vad vi ville ärva efter henne 
ja så tänker jag också. Bättre att de kommer till någon som verkligen har glädje av det. 
#20 Hon kanske tänker i andra banor nu och du behöll ju det du tyckte om!
Tror inte Du behöver tänka så pga av att hon frågat vad NI ville ha.
Min farmor delade ut sina grejer till oss barnbarn när hon o farfar skulle flytta till service hus. Hon ville som jag kände att vi skulle ha nöje av det så länge vi ville.
Hon hade själv inte kunnat köpa så mycket. Det som köptes valde farfar.
Så om din mormor är lite lik min farmor så, ville hon ni skulle få det ni hade lust med just då. Använda det så länge Ni ville och se till att nån annan fick glädje av det sen.
Var rädda om varandra
Min mamma säger alltid att man kan inte bygga upp ett monsulem för sina nära och kära där man kan förvara deras pryttlar.
Det är mycket bättre att sakerna kommer till nytta någonannanstans.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
#21, 22, 23
ja tack. jag tror och tänker som ni