Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övningar
Läst 1546 ggr
signemo
1

Försvunna saker

När man har tappat eller förlagt en sak, ett djur är försvunnet m.m.. Då händer det ju att man kontaktar en medial person.

Hur ser NI på det?.  HIttar NI försvinna gjur, saker?

Berätta gärna hur ni käner av det isåfall

Var rädda om varandra

Hellas
1

Jag är inte alls speciellt bra på att hitta saker men det har hänt att jag gjort det.
Informationen kommer då direkt, helt utan ansträngning, jag ser i bilder vart föremålet befinner sig så jag kan inte hitta några saker på beställning.
I övningssyfte har jag funnit människa men det var inte på distans utan jag var på plats.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

JustMe08
1

Jag är inte heller särskilt bra på att plocka fram den sortens information på beställning. Det har dock hänt några gånger att jag sett bilder på var man ska leta när jag försökt koncentrera mig. Men vanligast är att informationen kommer spontant - att jag liksom bara vet var saken finns, hur det ser ut på platsen, vad som har hänt osv. Och den informationen kan komma precis när som helst. Det har hänt att jag suttit på cykeln och har fått stanna och ringa…

Vad svårt det är att förklara hur man känner har jag märkt:)

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Tuva-Lena
1

Jag har inte testat så många gånger ajg heller, men jag hittade ett örhänge som en tös hade tappat i våras. Hon pm:ade och var olycklig över att hon tappat ett av hängena som hon fick i julklapp av sin pappa. Måste säga att jag blev minst lika förvånad själv över att jag prickade rätt. TystSkrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[GunillaF]
1

Det händer inte så ofta men jag har "funnit" saker, hundar och en människa.

Jane-Lyzell
1

Som arbetande med detta i Året Runt kan jag ge min syn på detta!

allt mediumskap eller medialt arbete ska ses som en gåva och behandlas med respekt- alltså inte utnyttjas elller användas vårdslöst.

Personerna som behöver hjälpen ska först ha gjort allt för att finna saken/djuret / människan innan en medial kopplas in.(om det inte är fara för liv)

allt förmånga använder oss mediala som "istället för" att de själva orkar leta - vilket är helt fel. En medial ska användas som en sista lösning. Och kan saken ersättas med annat - då behövs ingen medial så som nycklar, mobiltelefoner, smycken , pengar etc. Om det är ett stort affektionsvärde(emetionellt) för personen kan man i vissa fall hjälpa.

Många saker försvinner ur människors liv pga olika lärdommar och att då som medial - finna dessa saker, kanske aldrig får dem att förstå varför…….

så det ska användas restriktivt.

När jag tonar in(om människor ringer mig) ser jag bilder direkt hur det ser ut i omgivningen där djuret eller människan befinner sig - sen fokucerar jag på att finna så mycket detaljer som möjligt i bilden för att få fram var det är någonstans. Obs ! det är levande varelser som förflyttar sig oftast - särskilt då det gäller djur. Ofta får jag på en gång en känsla av om det finns i livet eller på andra sidan livet. Och vet då vilken prioritet man ska lägga på den bortsprungne eller bortförde.

När det gäller saker i de brev jag får - besvarar jag dem som jag får en bild om och jag ser det som mina andeväner hjälper mig med vilka som ska ha hjälpen och är således i prioritet.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Jeremina]
1

Jag har vid en hel del tillfällen hittat rätt på djur och även saker men det är inte det lättaste alla gånger att leda dem som söker helt rätt.