Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övningar
Läst 1115 ggr
signemo
1

Övar vi här på sajten

Är det tänkt att vi som är på sajten skall/kan öva på varandra här.?

Var rädda om varandra

JustMe08
1

Hej Signemo!

Vi håller på för fullt med att ordna med sajten nu för att allt ska fungera på bästa sätt, så information om övningar och var dessa kommer att arrangeras kommer så snart det är fastspikat.

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

signemo
1

Det förstår jag verkligen. Men jag är ju nyfiken förståss på alltingFlört

Var rädda om varandra

JustMe08
1

Ha ha ha.. Ja, jag förstår det. Nyfiken ska man vara tycker jagGlad

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Hellas
1

signemo i ett litet nötskal Kyss, du vill ha allt på en gång, hela smörgås bordet *Ler*.

Men precis som JustMe08 skriver så är det en hel del praktiska saker som vi måste fixa med men vi har även den frågan med på "att göra listan" och hur det ska kunna ordnas på ett bra sätt.
Medialt iFokus är ju en sajt som direkt ska verka för utveckling av medialitet hos oss som redan är påväg och "inbitna"…..
Självklart finns det planer Flört!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

signemo
1

Hej .

Nejdå. Jag behöver inte ha allt på en gång. Jag tycker snarare det är bättre att denna fina sajten utvecklas lite lagom fort. Då blir saker o ting mer genomtänkta.

Ibland kan de ju bli lite fel om det sker för snabbt.

Jag tycker det känns så fint att denna sajten har öppnat. Hoppas det blir en sajt som både kan tillfredställa Er som kan mycket men även kan göra att vi som vill lära, vågar oss på detta. Det finns ju kanske flera sätt att komma fram till samma sak. Precis som i övriga livet.

Alla har vi ju inte tänkt att jobba med det,utan det är ett fritidsintresse som vi har gemensamt.

Jag önskar en riktigt stort lycka till med sajten iallafall.

Och du Helena. Jag tycker om smörgåsbordFlört

Var rädda om varandra

Hellas
1

Jag gillar också smörgåsbord….jag gillar även att öppna alla paket direkt på julaftonsmorgonen, eller kvällen före Skäms…..
Tålamod är mitt gissel då det gäller den personliga utvecklingen *suck*

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/