Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 1456 ggr
Hellas
0

Veckan som gått

Försök att sammanfatta din vecka som gått med hjälp av rubrikerna (kopiera, klistra in)!

**Kommentar till den som skrev i inlägget före mig:
**- Skriv en possitiv kommentar till den som skrivit innan dig :)

**Det är var toppen:
**- Vad minns du allra bäst från förra veckan, kanske ett litet leende från någon? Skriv det första du kommer på

**Det här är glömt imorgon:
**- Det händer alltid saker som man kanske egentligen vill glömma…dåså, gör en notering och släpp sedan tanken.

**Det här gjorde jag superbra:
**- Ös på så mycket du bara kan, vi är skyldiga att hedra oss själva.

**Det här har jag lärt mig:
**- Man lär sig massor hela tiden, skriv det första du kommer på.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
0

Helle!!Du har bytt bild -avart!!!Skäms

Det var bara så bra o få komma hit..bästa som hänt denna veckan o det är Torsdag..

Ja glömma o förlåta det får människan o gråta..Men nu är det skratt..

Tog mod till mig o gjorde det som jag inte tycker är roligt…O det var roligt..Det lilla tycker jag var bra för att vara jag..

Det var en svår tanke-fråga..Att livet går vidar oavsett vad som händer

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Kommentar till den som skrev i inlägget före mig: 

Chik har blivit en av mina absolut "bästaste" internetvänner! Kyss

Det här var toppen:

Att mina barn och barnbarn kom hem till mig häromdagen och hjälpte mig att äta av all Schweizchoklad!Tungan ute

Det här är glömt imorgon:

Vill antagligen glömma att jag färgat håret ikvällFlört

Det här gjorde jag superbra:

Jag tackade jaa, när Helena frågade om jag vill bli medis på den här sajten.Skrattande

Det här har jag lärt mig:

Jag har lärt mig att trägen vinner på jobbet!Glad

Hellas
0

**Kommentar till den som skrev i inlägget före mig:
**#2 GunillaF vilka vändningar livet tar, inte visste vi detta då vi körde Speedlinking i Fjugesta Kyss
Härligt att få frossa i sig choklad, haha, jag har oxå gjort mina tabbar då det gäller att färga hår, det värsta var när håret var orange

**Det är var toppen:
**- Jobba fram Medialt iFokus tillsammans med superkvinnorna här på sajten dessutom fungerade Meditationscirkeln så himla bra.

**Det här är glömt imorgon:
**- Min begynnande förskylning ska förträngas

**Det här gjorde jag superbra:
**- Åh, jag är så nöjd att jag vågade prova att starta detta forum, "modiga jag", dessutom har jag fått lite ökad självkänsla på jobbet och ser att jag faktiskt kan jag med.

**Det här har jag lärt mig:
**- Att lita mer på mig själv i min yrkesroll, jag har varit väldigt osäker på om lilla jag verkligen kan, men jag insåg att eftersom chefen säger att jag kan så får jag ju lita på det :).

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

signemo
0

Helena, du ger mig inspiration, vilja att våga försöka, eftertanke. Jag blir glad o tacksam när du skriver

Det här var toppen:

Jag blev så glad o tacksam när en vännina och en kund talade om att de trivdes så bra med mig.

Mina egna tankar om antipati mot en annan.

Kanske, att jag besökte en fin person som är lite ensam och behöver prata

man skall ta vara på livet, finns så många som har det svårt

Var rädda om varandra

JustMe08
0

Signemo, du har många kloka tankar. Jag har alltid haft känslan av att du är en varm och god medmänniska.

Det var toppen att min gamla kurskompis Helena frågade mig om jag ville vara med här på Medialt som Medarbetare. Jag är glad att jag tackade ja:)

Jag hade ett litet gräl med ett av barnen, men det är utrett och kommer vara glömt i morgon.

Jag har fixat och donat hela dagen, städat, tvättat, ringt samtal och känner nu att jag kan ta helg. Det gjorde jag superbra:)

Jag har lärt mig att jag aldrig kommer sluta lära mig. Speciellt när det gäller tonåringar:)

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

[MargaretaA]
0

Jag har inte hunnit lära dig känna dig än Mia men du verkar vara en kvinna med kunskaper som jag vill ta del av.

Det här var toppen:

Att gubben har haft en ledig vecka och vi har haft mycket tid att göra saker tillsammans

småtjafs om pengar

middagen vi åt nyss

ta ett steg tillbaka och låt barnen lära av sina egna misstag