Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: inspiration
Läst 1229 ggr
Hellas
0

Årstider inspirerar....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu går vi så sakteliga mot den färgsprakade årstiden med den höga rena luften och den lugna atmosfären.

Det känns att djurens bråda tider till att föda upp sina ungar nu stillat sig, bebisarna har farit ur bot och många klarar sig själva.

Några djur börjar samla den sista maten för att klara sig under vintern medans andra bara njuter i fulla drag.

Hur inspirerar Hösten dig ur ett Andligt perspektiv, våren kan många uppleva som skapande men är det inte så att under hösten så är det tid för att skörda det skapandet har givit?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
0

Ligger mycket i dina tankar.

Hösten för mig är o komma i gång för att klara vinten..jag hämtar mycket från naturen i form av växter o luft..

Flumigt.Får inte ut i skrift hur jag tänker.

Men hösten med alla färger o ren o hög luft.Styrka..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Försöker peppra mig hämtar ny kraft. För sen under vintern är det som om hela jag går i ide.

Hellas
0

Ja det kanske är så att man försöker in i det sista hämta kraft och energi för att kunna orka med den långa mörka årstiden.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Andina
0

För mig är färgerna och dofterna på hösten så inspirerande och fascinerande. Färgerna blir jag riktigt lycklig av (innan allt blir murrigt brunt). Doftsensorerna reagerar jättemycket på hösten - det är nästan så att näsborrarna fladdrar :)).

Den klara luften är också så härlig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Att få gå i skogen, känna den höga klara luften, finna lite svamp och stoppa i korgen… mmmmKyss

Det är avkoppling och ett bra skafferi för både kropp och själ.

JustMe08
0

Ja, det är bland det bästa med hösten - känna alla dofter, speciellt i skogen. Tyvärr är jag inte hemma alls på svampsorter så jag vågar inte plocka själv, men jag önskar…

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

[GunillaF]
0

#6 Jag kan bara några… Jag plockar bra dem. Är lite rädd att ta fel.Tyst

signemo
0

Oh jag trivs så bra med hösten. Fina färger, hög luft, fint solsken. Visst kommer det regn o rusk också. Men då tänder man lite ljus o kurar

Dessutom jobbar jag mindre på hösten

Var rädda om varandra

Jane-Lyzell
0

Älskar Hösten - skördetidKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"