Hösten på intågande
- kan du se och känna det - det blir mörkare för var dag , solen värmer inte lika mycket , frukterna dignar i trädgården , kvällarna blir kyliga , flyttfåglarna börjar röra på sig och träden håller långsamt på att skifta färg. och Solrosorna blommar.
Åhh vad jag skulle vilja hålla sommaren kvar - fast hösten är ju fin den med på sitt vis - sköönt att vi ändå har lite sensommar kvar 🌻💖
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
- Redigerat 2024-11-22 09:29 av Jane-Lyzell
Hösten har gett sig tillkänna väldigt tidigt i år redan i slutet av förra månaden kunde jag se löv som skiftat färg och jag tror det har med den värmebölja vi fick i Maj som höll i sig så länge att det kan ha med det att göra.
Minns att jag tänkte då nu kommer hösten tidigt i år och ja det gör den men jag klagar inte jag är en höst människa det är min årstid men att det kommer ur balans med klimatförändringarna det är inte bra alls men hösten är så fantastiskt vacker med sina magiska färger jag bara älskar den 😎
- Redigerat 2024-08-14 15:28 av [solljust]
Här är fortfarande för somrigt för att se mer än några enstaka björklöv som singlat ner, däremot är det ju mörkare på kvällarna.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!