Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: film-tv
Läst 68 ggr
Jane-Lyzell
1

Extra Ekstrand 3. Helt sjukt!

https://www.svtplay.se/video/ebmXEM4/extra-ekstrand/3-helt-sjukt?id=ebmXEM4&fbclid=IwAR1ZzDLVLma7mjgmy_bMOSghypmEoTcvvvLjwUa5BjUu_mL3NboBI-2tH9o
Titta på detta och säg vad ni tycker ?

New Age, rituella retreats, wellness, alternativa terapier och alternativmedicin är en blomstrande bransch som har blivit socialt accepterad. Man betraktas inte längre som häxa om man påstår att man kan kommunicera med de döda eller för att man kan utföra kirurgiska ingrepp utan fysiska verktyg. Erik djupdyker i ritualer och märkliga behandlingar. Han möter spåmannen Ante som är rullstolsburen och som kan kommunicera med djur. Han blir opererad för att bli av med sviterna efter de många gånger han drunknat i sina tidigare liv. Finns det alls någon nytta med någon av dessa behandlingar eller är alltihop rent lurendrejeri? Del 3 av 6.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

New Age, rituella retreats, wellness, alternativa terapier och alternativmedicin är en blomstrande bransch som har blivit socialt accepterad. Man betraktas inte längre som häxa om man påstår att man kan kommunicera med de döda eller för att man kan utföra kirurgiska ingrepp utan fysiska verktyg. Erik djupdyker i ritualer och märkliga behandlingar. Han möter spåmannen Ante som är rullstolsburen och som kan kommunicera med djur. Han blir opererad för att bli av med sviterna efter de många gånger han drunknat i sina tidigare liv. Finns det alls någon nytta med någon av dessa behandlingar eller är alltihop rent lurendrejeri? Del 3 av 6.
Jane-Lyzell
0

Här får man ju verkligen ta fram skämskudden 🥵

Heddiz
1

#1: Nämen varför känner du så? 😅

Jo, ja, men du har rätt… jag fick faktiskt också ta fram skämskudden ngr ggr under programmet 🙄

Att man kan "prata" med djur tror jag dock är möjligt.
Enligt lång erfarenhet av att kommunicera med djur så tycker jag att man känner mer inom sig vad dom "säger" s.a.s än att dom skulle prata med oss med ord.

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

• Redigerat 2023-09-08 20:11 av Heddiz
Jane-Lyzell
1

#2: Absolut går det läsa av djur liksom människor ingen skillnad - men resten ja jag vet inte vad jag ska säja om programmet - det var ju inte vinklat för att visa det bästa utan det sämsta

Heddiz
0

#3: Ja nu när du säger det, så verkade det faktiskt vara så ..tyvärr!

Varför kan dom inte vinkla det annorlunda kan man ju undra, men TV eller mainstreem media nuförtiden gör allt för att vinkla det på ett sätt som behagar dom..

Jag tror att dom (makthavarna) inte vill att människor ska få reda på vad vi egentligen är-själar i en kropp.😊

Eller låter det dumt tänkt så säg till mig på skarpen 😅

The more I love my Dog
"Mark Twain"

Jane-Lyzell
1

#4: låter inte dumt alls - tyvärr är väll tokigheter som mannen som gjorde sk andlig kirurgi sådant som tv älskar - en tokig människa som gör bort sig och andra - herregud - vår bransch drar till sig mycket knäppskallar, tyvärr

Heddiz
1

#5: Ja det verkar vara precis vad TV älskar,..

Jag tänker att regeringen generellt (säkert inte alla) men en hel del av dom gamla makthavarna inte vill att människor ska få veta att vi egentligen är själar som inkarnerat i en kropp..

För tänk Om alla människor skulle få veta det och speciellt om det kom från Tv eller mainstreem media (som dom flesta tror på)
Vad kraftfulla "fotfolket" skulle kunna bli och känna sig då och folk skulle inte längre gå att manipulera lika lätt som nu..
Säger nyheterna hoppa nu så frågar inte folk..Varför?
Utan ok.. Hur högt ska jag hoppa?😅

The more I love my Dog
"Mark Twain"

• Redigerat 2023-09-10 21:15 av Heddiz
Jane-Lyzell
0

#6: Håller verkligen med dig