Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 40 ggr
Jane-Lyzell
3

Vardagsmagi

Ja hur är det med den saken i era liv - finns det utrymme för lite vardagsmagi ? och vad gör du för att det ska bli så ?

själv mediterar jag nästan varje dag - det är vardagsmagi för mig 😊

Sen är det de där lite roliga sakerna när man tänker på barn eller vänner så ringer de upp - funkar varige gång 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NeferNefer
5

Jag älskar vardagsmagi! Jag tror inte jag gör något för att det ska hända, mer än att jag förstås är tacksam för det.
Synkroniciteter är helskoj. Jag älskar också när jag hittar små mynt på oväntade ställen. Som exempelvis en gång när vi skulle lämna över en lägenhet i samband med en flytt. Jag gick dit en sista gång för att kolla så allt var i sin ordning. Det var det, med undantag för att städfirman hade glömt slänga lite sopor som stod i hallen. Jag kastade dem, och sen gick jag igenom hela lägenheten en extra gång. Då såg jag något som blänkte i vardagsrummet. Det var en tioöring från 70-talet, och den låg definitivt inte där när jag kollade tidigare. Och alltid när det är något jag funderar över dyker det upp små fluffiga vita fjädrar i min väg. Jag tar det som en uppmuntran, att allt kommer att gå bra.

"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

Jane-Lyzell
3

#1: Ja vist är det härligt med vardags magi - kul med ditt mynt - ja mynt dyker upp hos mig med ibland som en remeinder om något eller någon lika med fjädrar 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"